כותרת
> C;
1/1
נהריה

פרסום דיגיטלי ב-2022

נהריה נהריהפורסם: 23.01.22 , 11:36ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

פרסום דיגיטלי ב-2022

בדיגיטל הכל מתקדם מהר, וחשוב להטמיע חידושים בזמן. אם התחום מעניין אתכם, תרצו לעסוק בו או לדעת איך לשפר את קידום העסק, אתם במקום הנכון. למעשה, גם אם אתם יודעים לא מעט על פרסום דיגיטלי, כדאי להיערך למגמות של 2022: כל מה שחשוב לדעת.

מטא שיווק

כאשר ענקית כמו פייסבוק החליטה להתקדם עם הזמן ולהפוך למשהו חדש שנקרא מטא, ראוי שכל אחד מאיתנו ישים לכך לב. זה לא משהו שילמדו אתכם בשלב זה בקורס שיווק דיגיטלי או קורס PPC, אבל מי שישתמש נכון בפלטפורמות של מטאוורס, יוכל להשיג תוצאות שיווקיות דרמטיות. במהלך השנה נתחיל לראות לא מעט דברים זזים בכיוון, הן בחומרה, הן בפלטפורמות והן בפרסום.

משפיעני רשת – כוכבי הפרסום גם בישראל

המותגים החזקים בעולם משתפים פעולה בשנים האחרונות עם לא מעט משפיעני רשת. רק כדי לסבר את האוזן, הערכות בעולם סביב שיווק באמצעות משפיענים מדברות על מעל 12 מיליארד דולר. לצד קידום קוסמטיקה ואופנה, הם אחראים גם לקמפיינים בתחום הרכב, שיווק תוכנות עסקיות עסקיות והרבה יותר. לאחר שבישראל התחום הזה היה כמעט נחבא אל הכלים, בשלהי 2021 ועוד יותר ב-2022 השינוי כבר בולט ונראה לעין. משפיעני רשת ובעיקר כמה משפיעניות צעירות החלו להצליח בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה. למעשה, חלקן הפכו לסלבריטאיות ומפרסמות גם מחוץ לרשת. עסקים ומקדמים שידעו להשתמש בערוץ הפרסום הזה, יוכל להגיע לקהלים חדשים ולהריץ מוצרים במהירות.

יותר אוטומציה, הרבה יותר

על מנת להצליח בשווקים כל כך תזזיתיים ואגרסיביים, כל מי שעוסק בפרסום דיגיטלי צריך להבין יותר באוטומציה. לא, אנחנו לא מדברים על רכב אוטונומי כזה או אחר, אלא על שימוש בפתרונות של בינה מלאכותית. יחד עם זאת, אין תחליף לחשיבה יצירתית ועבודה לפי אסטרטגיות מגובשות. מי שלא ידע לבצע את השילוב הנכון, פשוט יישאר מאחור.

פייסבוק, מאחורייך

בעוד בישראל שיווק ברשתות חברתיות מכוון בעיקר לפייסבוק ולאינסטגרם, בעולם כבר המשיכו הלאה. תקציבי פרסום הולכים וגדלים מופנים לקמפיינים בטיק טוק, אבל לא רק לשם. בנוסף, לינקדאין מהווה פלטפורמה חזקה ביותר עבור שיווק מסוג B2B.

SEO עדיין כאן

אופטימיזציה של מנועי חיפוש היא עדיין אחד הכלים המשמעותיים ביותר בפרסום דיגיטלי, בעיקר בקידום אתרים. יחד עם זאת, ניתן לצפות להרבה יותר השקעה בתכנים מהותיים. שיפור חוויית הגולש בצורה ממשית ולא רק כתיבה לטובת גוגל, היא מה שנותנת ערך אמיתי.

למרות שטריקים של מקדמים דיגיטליים עדיין יכולים להשיג תוצאות לטווח זמן קצר, תוכן עם ערך, מאמרי מידע, סרטוני תדמית מושקעים, פוסטים מתוחכמים – לשם הדברים הולכים. כמו כן, חשוב להמשיך להישאר בעניינים ולהבין לעומק את האלגוריתמים המרכזיים. נכון, צפויים שינויים שלא את כולם אפשר לחזות, אבל כל זה רק הופך את החיים למעניינים בפרסום הדיגיטלי.