'בבית הספר ע'ש גולדה בנהריה בניהולה של איריס מלכה אללוף נעשית בימים אלה פעילות פליאה אתגרית וחווייתית מרגשת , במקוון , מול התלמידים הספונים בביתם בשל משבר הקורונה .
בביה''ס הוכנו חומרים מקוריים וההתארגנות של הצוות -מעוררת התפעלות והתרגשות ויכולה לשמש מודל לחיקוי למוסדות עמיתים' .
כך , מנהלת המחוז , ד''ר אורנה שמחון .
מעבר לפדגוגיה מתקיימות פעילויות כמו 'שיר בוקר' בית ספרי עם המורה למוסיקה , בשידור חי, הפסקה פעילה ספורטיבית לכל התלמידים עם המורים לחינ"ג, הפסקה פעילה באומנות , שעת קריאה עם רכזת הספרייה וטיפ יומי של יועצת בית הספר ליצירת והגברת החוסן. כל התלמידים לקחו חלק בשעה 8:30 ב'פתיחת בוקר' עם שאלון מקוון למצב הרגשי, שיח אקטואלי ובסוף היום - רפלקציה על פי ששת כובעי החשיבה.כך מוסר דובר המחוז , דויד גורלי .
כמו כן הופעלו אסיפות הורים בשיחות וידיאו דרך הtems להרגעת ההורים ונתינת מענה .
איריס , מנהלת בית הספר : 'כל מה שעשינו בשגרה עבר להמשך עשייה דרך שיחות וידיאו באמצעות אתרי הכיתות , כגון: מורות השילוב מוציאות את ילדי השילוב לשיעור וירטואלי בהוראה מתקנת, מורות העולים התחילו היום להכין חומרים לעולים. בהחלט עשייה מדהימה'.