כותרת
> C;
1/1

ברוח טובה ה-8

נהריה פורסם: 27.03.23 , 13:19ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

מרוץ 'ברוח טובה' ה- 8

מאות רצים כבשו את הנעמן ביום ששי ה24 באפריל 23 "ברוח טובה" שמזמן הפך למסורת. השנה מחלקת ספורט של מטה אשר בשיתוף יחידת ההתנדבות של מטה אשר הובילו את המרוץ בשיתוף פעולה מלא בן מחלקות במועצת מטה אשר. כאשר המון גופים נרתמו למען הרמת תרומה לבעלי צרכים מיוחדים.

אייל רייז סגן ראש המועצה ואחראי תיק החינוך הנחה את הבוקר הקסום במזג אוויר נפלא. זו השנה השנייה שבמקביל נעשו פעילויות בהתנסות בספורט הפראלימפי, ( ספורט נכים).

במרוץ היו שלוש קטגוריות 10 ק"מ, 5 ק"מ, ו1 ק"n. כאשר המרוץ אכן נעשה ברוח טובה. מרוצים אחרים התקיימו במקביל אך למרות כל אילו רבים בחרו להשתתף במרוץ החברתי של מועצת מטה אשר . יכולתה לפגוש על המסלול משפחות שלמות, ילדים מגיל 3 ועד גיל 80. כמו כן התייצבו על קו הזינוק 1000 ילדים מבתי ספר מהגליל המערבי, ובמיוחד ממועצת מטה אשר: בתי ספר: גלים, חורשה, אפק ואחרים. השנה השתתפו מחלקות חינוך הבלתי פורמליות היישוביות בחסות המתנס"ים. כ 40 קבוצות: אתגרים , כיוונים , לראשונה לקחו חלק חברה מ'קשר עין', ליגה רצי רפאל, וידה כושר לחיים של מריה נתבס , מהקריות 'זר לא יבין' של אורן הוז , 4fitness, Be togther ,מתכת חניתה הגיע עם מספר המשתתפים הרב ביותר, מהקיבוצים והמושבים שבסביבה, ורבים אחרים .

משה דוידוביץ פתח והזניק את המרוץ ל10 ק"מ שהיה השנה עם רצים רבים מכל הצפון, הודה לכל הרצים ואמר שאת רוח מטה אשר אפאחד לא יעצור והודה לכל הרצים. את מקצה השני הזניקה אורלי גבישי סוטו מנכ"לית ניקוז נחלים גליל מערבי שנותנת רוח גבית למרוצים ולקשרי קהילה. אייל רייז הזניק את המקצה העממי .

יואב ברעם: מנהל מחלקת ספורט מתנ"ס מטה אשר ".כמיטב המסורת ,התקיים השנה מרוץ " ברוח טובה" במטה אשר בפעם השמינית, לדעתי בגליל לא נישאר עסק אחד אשר לא תרם. ההמונים שהגיעו הזכירו לכולנו את הרוח האיתנה של מטה אשר.דבר לא עוצר את הרוח הטובה הזאת, את המחויבות, הנחישות להיות כאן אחד בשביל השני.להתקדם ולקדם ביחד שלל פעילויות לצעירים ובוגרים עם מוגבלות ובני משפחותיהם לאורך כל השנה.מאחל שהחיבור והכוחות העצומים שפגשנו ופגשתי במרוץ ימשיכו עם כל אחד ואחת מאתנו וילוו אותנו לאורך כל השנה.נמשיך לממש את אהבת הספורט, אהבת הטבע ואהבת האדם.

תודה לרצים שהגיעו בהמוניהם ולקחו חלק במרוץ. כמוכן הודה לכל העושים במלאכה ובמיוחד לתורמים שתרמו להצלחת המרוץ; להנהלת המועצה והעומד בראשה, משה דוידוביץ ראש המועצה , גולן רוזנברג, מנהל מתנ"ס מרכזים קהילתיים מטה אשר, ועובדי המרכז הקהילתי והמועצה על כל מחלקותיהם.

מריה נתבס מנהלת מקצועית, הודתה באופן מיוחד: להדס צימרמן שהייתה אחראית על המתנדבים הרבים ולכל המתנדבים בכל הנקודות. לפייסרים , מתנדבי הנעורים של עין המפרץ ועוד רבים וטובים. תודה מיוחדת למעוז מלכה, מנהל המרוץ שעבד ימים ולילות מאחורי הקלעים להצלחת המרוץ.

תודה למועדוני הריצה באזור. ולתורמים הרבים ,לבתי הספר המיוחדים, הארגונים והעמותות של אנשים עם מוגבלות שהגיעו ותרמו ליצירת חיבור מיוחד זה .לרשות ניקוז ונחלים גליל מערבי, מחסני גלידה, לרדיו 99.5, ימא, ברמד, אלביט, חניתה מתכת, חניתה אייברי דנינסון, שטראוס, פירות הגליל, קבוצת יחיעם ארגנו כריכים לרצים, תנובה, די.ג'י ארז שמואל, גיל רון נדל"ן, ענק הווילונות סימון אטיאס, בוקובזה רהיטים, Nature valley שהיו על חטיפי הבריאות, תודה למטבחי אביטא, מסעדת קולמבו לוחמי הגיטאות , שעוני גרמין, וההסעות כפירים, מירה טורס ואחרים.

במדשאות הופעלו מאות ילדים בענפי ספורט שונים ומשחקי נופש מגוונים . הארוע חתם טקס חלוקת פרסים, גביעים ומדליות, הפתעה נוספת חכתה לרצים – הגרלת פרסים יקרי ערך מתנת חברת . גרמין ישראל, הום ספורט.