כותרת
> C;
1/1

ההסתדרות ונעמת מרחב גליל מערבי די ליוקר המחייה

נהריה פורסם: 03.01.23 , 20:03ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

ההסתדרות ונעמת מרחב גליל מערבי אומרים די ליוקר המחיה

מאות מתושבי נהריה והגליל המערבי לקחו פסק זמן באמצע יום העבודה והפגינו נגד יוקר המחיה, יו"ר ההסתדרות מרחב גליל מערבי אמר "אנחנו לא נוותר, ואם צריך נעלה גם לירושלים." עופרה אלקיים כהן אמרה:" תקפו אותי על התזמון אבל יוקר המחייה זה לא עניין של ימין או שמאל , זה עניין של כולנו."

יורם כהן יו"ר ועד עובדים של מפעל חניתה, "אמר זה לא יתכן שיעלו את החשמל וארנונה, ולחברי הכנסת יעלו משכורות ואנחנו נישאר עם אותה המשכורת, הוא הודה ליו"ר הסתדרות מרחב גליל מערבי על התמיכה וליו"ר נעמת מרחב גליל מערבי שהם עומדים מאחוריהם ותןמכים בהם. כמו כן עובדי מפעל חניתה יתמכו בכל פעולה אשר תדרש ולכל מה שההסתדרות צריכה על מנת לעזור לעובדים."

נציגת ועד עובדים של שטראוס עופרה רם אמרה:" שנים המחירים עולים והם עובדי המפעלים בשטראוס כאשר מבקשים עליה במשכורות תמיד נאמר להם שהזמן אינו טוב. שאין אפשרות להעלות משכורות . אבל הכל מאד יתייקר ואנחנו חייבים לדאוג למשפחתנו , אני אם חד הורית והחיים נעשים ממש קשים.

לסוף עלתה נציגת הגמלאים גילה נפתלי העלו לגמלאים את הפנסיה ב60 ₪ זה לא סוד, ולחברי כנסת העלו את המשכרות ב12 וחצי אחוז. היא פונה מבמה זו חייבים לפתור את הבעיה שיהיו לנו חיים יפים כמו בעולם . אנחנו עבדנו כל החיים, היום קשה לנו לגמור את החודש.

המפגינים הרבים, בהם אזרחים, עובדים וגמלאים, חסמו לזמן קצר את דרך העצמאות בנהריה וקראו "די! יקר לנו פה.חייבים להעלות את השכר", אמרו המפגינים. הם הצטרפו לאלי מפגינים בכל הארץ.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנחנו ממשיכים לצאת לרחובות, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, עובדים וגמלאים – ודורשים מהממשלה החדשה לפעול להפחתה מיידית ביוקר המחייה. לא נהסס לפעול עד שנראה הירתמות אמיתית של מקבלי ההחלטות ופתרונות שיסירו את החרב הכלכלית שמונפת על החברה הישראלית".