כותרת
> C;
1/1

המסרטה במועצה איזורית מטה אשר

נהריה פורסם: 27.11.22 , 12:49ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

באולם המופעים של מועצה אזורית מטה אשר בקיבוץ כברי , מערכת קול איכותית, עם מרווחים נוחים בין הכיסאות. חווית צפייה באווירה נהדרת. הושק המיזם ה'מסרטה' בשיתוף מפעל הפייס. עם הסרט "הדרך לאילת" של התסריטאי והבמאי מקבוץ יחיעם יונה רוזנקיאר שזכה בפרס ראשון של חממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי ב2016.

שוב מועצת מטה אשר, מחלקת תרבות עם כרמית שני, כרמית פלג, דורית כהן ואודיל פטר הצליחו ומצליחים להביא ערב קסום, משהו אחר , עם שילוב של פעם ועכשיו . בטוב טעם.

השילוב בין מחלקת תרבות, החברה לייזום ופיתוח מטה אשר שבראשה עומד סילס לביליה יוצר ערבים נפלאים , מרגשים ותרבותיים. הם מצליחים להביא את המרכז ולהנגיש אותו כאן אצלנו בגליל המערבי.

מנחת הערב כרמית פלג פתחה והזמינה את ראש המועצה לשאת דברים.

משה דוידוביץ ראש מועצת מטה אשר עלה וספר איך הכל התחיל ושבח את יורם ישראלי שהחל לגלגל את הרעיון ובהתחלה חשבו שזה שיגעון. היום הוא מודה שהוא נרגש לעמוד פה לראות הקהל הרב שעשה מאמצים להגיע ואפילו בערב של מונדיאל... המיזם הצליח, ולמטה אשר יש עוד הרבה הפתעות שבדרך, " אנו מביאים את המרכז הביתה לגליל המערבי ולא נפסיק לעשות זאת.

מיקי רייס מנהלת פרוייקטים אגף התרבות במפעל הפייס שיתפה אותנו בסוד על חיבתה למקום וספרה שאף שהיא בת ת"א, שנה מחייה התגוררה בסער . הילדה שנולדה בת"א רצתה לחוות משהו אחר. הוסיפה ואמרה 'דעו לכם יש לכם צוות משהו.'

ברחבה חיכה לבאים שהגיעו מקרוב ומרחוק מזנון עשיר של מטעמים ומאפים טעימים במיוחד של חגית שטרן מבריוש, היו מפגשים חיבוקים החלפת רשמים ומיצג של גלגלי השקיה שהיו לרגע סלילים של סרטים והחזירו אותנו לפעם, ברקע היתגנה מוסיקה עברית שהחזירה אותנו לימים של מילה הכתובה הייתה המשמעות.

מיקי רייס נציגת מפעל הפיס שבחה את העשייה ואת קבלת הפנים וספרה כמה היא נרגשת להגיע לכברי והיא זוכרת את חבלי הלידה ואיך נרקם כל המהלך של הסרטים בכברי.

אולם המופעים של מועצה איזורית מטה אשר הפך למרכז הגליל המערבי , האולם ממוזג ומונה 559 מקומות ובמה מקצועית. צוות האולם בנוי על מתנדבים שעושים את הכל באהבה ובנועם בשיתוף עם אנשי המקצוע וצוות האולם.

האולם נגיש , יש בו מועדון ובית קפה וחנייה בשפע. הסרטים כמו ההופעות נבחרים בקפידה והמחירים שווים לכל כיס.