כותרת
> C;
1/1

המרוץ המסורתי באכזיב הטריאתלון

נהריה פורסם: 15.05.23 , 21:23ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

טריאתלון שהפך לדואתלון עקב תנאי מזג האוויר, ביטול משחה, ממש מבצע צבאי - כל אלה לא מנעו מהספורטאים האלופים להשתתף בתחרות ולתת את הכי טוב שלהם.

כ- 300 ספורטאים מלווים במשפחותיהם השתתפו במפגן ספורטיבי מעורר השראה. מכל הארץ הגיעו לגליל המערבי לטריאתלון שהפך לדואטלון במועצת מטה אשר המארחת. השנה תחרות שונה, הטריאתלון שמזמן הפך למסורת בגליל. בזכות התנאים הטובים, של חוף הים והטיילת הקסומים במדינה.

יוזמה משותפת של החברה הכלכלית מועצת מטה אשר, גן ספורט בניהולו של אריה לנדסמן, הפועל, משרד התרבות והספורט ,חוף אכזיב בני המצווה של קבוץ סער שהתנדבו והרבה אחרים. בשיתוף איגוד הטריאתלון הישראלי עמלו על מנת שהתחרות תצא לפועל כמו מבצע צבאי .

זהו מבצע מורכב בניהולו של אריה לנדסמן שדורש מאמץ רב מחברת ההפקה וכל השותפים, משטרה, מגן דוד ואחרים. באירוע נכחו : אייל רייז, סגן ראש מועצת מטה אשר, סילס אלביליה, מנכ"ל חברה כלכלית מועצת מטה אשר, גלי רז, ישראל לוינסון יו"ר האיגוד ואחרים .

תחרות הטריאתלון פירושו מגיעים מוקדם מאד בבוקר ומזנקים לשחייה, הפעם את השחייה החליפה ריצה, אחר כך אופניים רכיבה על אופניים, ושוב ריצה, השחייה בוטלה בגלל מצב ים.

תודה לנותני החסוות חב' פרימור, חקלאות הגליל.

אייל רייז סגן ראש מועצת מטה אשר ברך את הספורטאים על השתתפותם ועל אף המצב הביטחוני המורכב בישראל ואמר: תודה לכל מי שהגיע לרוץ, לרכוב, לנשום ולהניע את הגוף, לאירוע הספורטיבי שמזמן הפך למסורת. אני רוצה לציין שבימים אילו אנו מארחים משפחות מאשקלון ומקווה שהם מצליחים ליהנות ולקחת פסק זמן מהמצב הביטחוני.