כותרת
> C;
1/1
טיולים ותיירות

חם בחוץ? יש לנו המלצה מיוחדת במינה!

נהריה טיולים ותיירותפורסם: 14.03.23 , 10:42ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

כך פתאום, באמצע החורף, זכינו לגל חום נפלא שמעיד על דבר אחד – זה הזמן לנצל את ההזדמנות ולצאת לחופשה קצרה בארץ. למי שאינה מעוניינת להדרים עד אילת, או לחוש בחום בשמש היוקדת ובחום הכבד של ים המלח עבורך יש לנו הצעה מיוחדת במינה, כזו שוודאי לא עלתה בדעתך לפני כן. חופשה בעיר ובה חופי ים קסומים, שקיעות מרגשות, היסטוריה מעניינת, קולינריה משמחת ופינוקים. לא תאמיני, אבל את כל אלו תוכלי למצוא בנהרייה. כן כן, נהרייה!

נהרייה מתחדשת והופכת להרבה יותר מרגשת

בשנות ה-60, נהרייה קיבלה מעמד של עיר קיט ונופש. נפתחו פנסיונים בהיקף נרחב לצד בתי מלון יוקרתיים, חוף הים עבר תהליך של פיתוח מואץ והעיר הפכה למוקד משיכה לתיירים מהארץ ומחוצה לה, בעיקר בחודשי הקיץ. בשל המצב הביטחוני בשנות ה-70, נפגע מעט מעמדה של העיר אך בשנים האחרונות היא מתחדשת בשנית ומחזירה עטרה ליושנה.

תרשי לעצמך להתפנק – בכל מצב

מתי בפעם האחרונה לקחת לעצמך חופש? לאו דווקא נסיעה ארוכה, אפילו סוף שבוע קצר. זו ההזדמנות שלך לנצל את מזג האוויר ופשוט לאפשר לעצמך להתפנק. לקחת רגע לעצמך, לנשום עמוק, להתחבר עם הטבע ורק אז, לחזור לשגרה. אפילו אם זו התקופה בחודש שבה המחזור החודשי שלך מתקרב, זה לא אומר שאת צריכה לעצור את עצמך, להיפך!

היום, כולנו יודעות כי מחזור הוא ממש לא סיבה לעצור את עצמנו מלעשות כל מה שאנחנו רוצות. אפילו לנפוש וגם אם מדובר על מחזור אחרי לידה שאנחנו יודעות שעלול להתגלות כמועד לפורענות. עם מעט עזרה של הטכנולוגיה המתקדמת מעולם ההיגיינה הנשית, אנחנו יכולות לעשות כל מה שנחפוץ בו. ללא פילטרים, ללא מעצורים. בדיוק בשביל זה, נוצרו התחבושות והטמפונים.

מכיוון שאחד המאפיינים הבולטים ביותר של נהרייה, שהפכו אותה לעיר נופש נחשקת, הוא חופי הים שלה המשתרעים מאכזיב ועד שבי ציון, עם שני חופי רחצה מוכרזים ומטופחים. החוף הדרומי מוכר מאוד בקרב קהילת גולשי הגלים בשל התנאים הנפלאים שלו לגלישה. לצידם, טיילת ובה בתי קפה ומסעדות טובות. בנוסף, ישנו מרכז לפעילות ימית המציע שלל אטרקציות ימיות כולל שיט, שנורקלים, צלילה ועוד.

הצלחנו לעניין אותך? מצוין! הרשי לנו לפרט כמה המלצות לבניית תוכנית לסוף שבוע קצר ומושלם בנהרייה:

  • לינה – לא תאמיני כמה מגוונות הן אפשרויות הלינה בנהרייה: בתי מלון, צימרים, אכסניות ודירות להשכרה לתקופה קצרה. במה תבחרי? ובכן, זה כבר תלוי בך, בהעדפות האישיות שלך ובתקציב שלרשותך. החדשות הטובות הן שמדובר בלינה ברמה גבוהה מכל בחינה, ובמחירים נגישים יותר מבערי הנופש המיינסטרימיות בישראל. אל תשכחי לחפש ביקורות והמלצות טרם ההזמנה, רק ליתר ביטחון.
  • מסעדות – מהי חופשה ללא אוכל טוב?! ואם כבר בנהרייה ובים עסקינן, ברור שהמסעדה שתיבחר חייבת להיות על הים! כל כך הרבה מאכלים ומטעמים נפלאים, שירות מקצועי ואווירה כיפית, כל אלו מול נופי הים המשגע. זכרי שאם תקבעי את החופשה שלך לסוף השבוע, מומלץ להזמין מקום מראש, שכן המסעדות כולן מלאות.

לשבור את השגרה עם נופש יוצא מהכלל

נכון, התרגלת כנראה לחופשה מסוג מסוים במקום מסוים. אבל למה לא לשבור את השגרה ולהיחשף לאפשרויות אחרות לחופשה יוקרתית ומהנה מסוג אחר? כזו שהישראלים עדיין לא למדו למצות את מלוא הפוטנציאל שלה? בנהרייה תמצאי בדיוק את זה ואף יותר! בואי לסגור את החופשה הבאה שלך ולהתאהב באחת הערים המיוחדות ביותר בישראל!

 

קרדיט תמונה: pixabay