כותרת
> C;
1/1

טיפול זוגי בחיפה והצפון - כל האפשרויות

נהריה פורסם: 31.08.22 , 19:26ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

לבחור ללכת לטיפול זוגי זו לכשעצמה בחירה אמיצה וכנה ורק על הבחירה אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. זה לא פשוט להגיד, באמצע החיים שהגיע הזמן שלכם לדבר על נושאים מסוימים, להציף את הקשיים ולשוחח על כל מה שמטריד אתכם לצד מטפלת מומחית בנושא. בדרך כלל הצפה של הקשיים לצד מטפל מוסמך זו הדרך הטובה ביותר לנסות ולדבר על הקושי מתוך מרחב מכיל ומאפשר.

כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את המטפל שאתם מחפשים

למצוא את המטפל המתאים זה ללא ספק חלק משמעותי מהתהליך של הטיפול, שכן הרבה פעמים, באופן טבעי, אנחנו מצליחים להפתח למי שגורם לנו להרגיש נעים ונוח. חשוב לזכור כי כאשר אנחנו מדברים על טיפול זוגי בחיפה והצפון אנחנו לא מדברים על מי שהתפקיד שלה הוא להיות 'גננת', כלומר, להגיד מי צודק מבין השניים. העבודה שלה הוא להבטיח כי יהיה לכם המקום לדבר ולהעלות את אותם הדברים שאתם מרגישים שאתם צריכים לפתור בניכם. חשוב מאוד שהמטפלת אליה אתם הולכים תהיה מי שלמדה באופן רציני ויש לה את ההכשרה המקצועית, הרבה פעמים אנחנו רואים כל מיני דמויות שלא עברו הכשרה מסודרת מלוות תהליכים טיפוליים, מה שהוא בהכרח יכול להביא לנזק של ממש.

צריך שניים לטנגו

זוגיות היא דבר מורכב. מדובר על מה שאנחנו לפעמים מרגישים נוח בתוכו ולפעמים פחות. ישנם מקרים בהם אנחנו יכולים להתמודד עם אתגרים לא פשוטים שבן הזוג שלנו מעמיד אותנו מולם וישנן תקופות בהן אנחנו לא מצליחים להתמודד עם האתגרים שהזוגיות מביאה איתה. בסופו של דבר קשר התלות המשמעותי ביותר שאנחנו מפתחים אחרי הקשר להורים שלנו ואחר כך לילדים זה לבן או בת הזוג. רק שכאן, בניגוד למשפחה שלנו, מדובר על קשר שאנחנו לא נולדים לתוכו, מדובר על קשר בו אנחנו צריכים לבחור בכל יום מחדש.

יתרה מזאת, הקשר הזוגי שלנו הרבה פעמים מציף אצלנו את הקשיים הלא פשוטים שכל אחד עבר לאורח החיים. הרבה פעמים הצד השני פוגע ולא במודע באותן נקודות שיכולות לעורר תחושות לא קלות אצל הפרטנר או הפרטנרית. ברגע שמבינים את זה, שכל אחד מגיע עם 'תיק' ועם אירועים איתם הוא צריך להתמודד, קל יותר לנסות ולהציף את הקשיים שנוצרים בתוך התא המשפחתי בניסיון לפתור אותם.

אל תשכחו כי המטרה של הטיפול היא ליצור את המרחב שיאפשר שיחה פתוחה, אותנטית ונטולת שיפוטיות. אנחנו יכולים להגיד כל היום מה בן הזוג שלנו עשה לנו אבל המטרה היא להבין מה החלק שלנו בתוך מערכת היחסים הזו, איך גם אנחנו יכולים להיות חברים טובים יותר של בני הזוג שלנו.

מוזמנים ליצור קשר

אם המידע שקראתם במאמר מעניין אתכם ומעורר בכם סקרנות, אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתחיל במסע שיביא לריפוי הקשר שלכם.