כותרת
> C;
1/1

כנס תירות הראשון לתיירנים בנהריה

נהריה פורסם: 15.03.23 , 10:54ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

כנס תיירות הראשון בנהריה התקיים בבית ליברמן.

ביום שלישי השבוע התקיים כנס תיירות הראשון. נהריה היום היא חלק מאשכול רשויות גליל מערבי, המונה 14 מועצות ורשויות אשר פועלות יחד למען קידום האזור.

נהריה מקדמת תיירות. ביום שלישי התקיים כנס פורום תיירנים ראשון במוזיאון בית ליברמן, בהובלת עמותת תיירות אשכול גליל מערבי ומובילי תיירות/תרבות נהריה טל אלמוג ולימור בן חיים.

לכנס הגיעו מדריכי תיירים, מסעדנים, בעלי עניין ואחרים.

פתח את הכנס מר רונן מרלי ראש עירית נהריה ויו"ר תיירות אשכול גליל מערבי בסקירה רחבה על התפתחות העיר בהיבט התיירותי בשנים הקרובות ועל החשיבות של שיתופי פעולה אזוריים, דבר על חזונו ועל הפארק של 60 דונם שיפתח בקרוב ועל המרינה שאושרה.

מנכ"לית העמותה אושרת זהבי הציגה את החזון לתיירות, פעילות האשכול השיווק והמיתוג וציינה על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים הפועלים באזור.

גיא מלל העשיר אותנו במגמות בענף התיירות, יחיאל אלהרר הציג את פעילות מעוף לסיוע לעסקים ולבסוף את הרצאתה של כנרת אייזנברג בנושא נט וורקינג.

ירדן עוז נציגת אוצרות הגליל ספרה והעלתה שוב את נושא אוצרות הגליל המפעל הפילנתרופי של רעיה שטראוס בן דרור ללא כוונת רווח, המיועד לתרום לקפיצת המדרגה של הגליל המערבי באמצעות הזנקת תחום התיירות ואמרה שהם לשרות התיירנים בכל עניין .

אושרת זהבי מנכ"לית עמותת תיירות גליל מערבי, לימור בן חיים מנהלת תרבות ,וטל אלמוג עוזר ראש העיר ואחראי על תיירות מברכים על האירוע ואמרו " זכינו להוביל את הכנס הראשון עם השותפים לדרך, נתראה בקרוב, מועד יפורסם בהמשך.

יש להדגיש שבשונה לשנים עברו נהריה עם הפנים לקידום העסקים בנהריה והיא חלק מאשכול של 14 רשויות שמפרות אחת את השנייה. היום עמותת תיירות גליל מערבי מנהלת את תיירות האשכול, ברמה אסטרטגית והפיתוח הכלכלי בתחום התיירות נותנת מענה לעסקים באזור. הסברה והכל ללא עלות. עליכם רק להירשם וליהנות מההטבות , כמו פרסום וקדום.