כותרת
> C;
1/1

מרוץ ההר 3

נהריה פורסם: 03.11.22 , 15:21ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

מרוץ ההר – 3 לזכר אסא פיין.

מרוץ ההר ה – 3 הוא מרוץ קהילתי המחבר בין ישובי ההר במשגב. מרוץ ההר, יוזמה משותפת של הישובים מנוף, שכניה, קורנית וכאוכב אבו אל-היג'א.

מרוץ אשר מביא את החיים ביחד בשיתוף, באהבה, זה לצד זה ללא הבדל מגזר ומגדר. משפחות , ותושבי המקום הגיעו לרוץ יחד, הישוב קורנית לבש אווירת חג בצבעים. בין כל הרוגע והירק. שמעתם קולות ילדים שמחה, מוסיקה נעימה.

לצד הריצה התקיים יום פעילויות שסחף את כל ילדי הישוב ומשפחותיהם. כל שנה מוזנק מישוב אחר.

השנה הוזנקו המשפחות והרצים, מקורנית. יש להדגיש המרוץ הוא ייחודי והוא ללא קריאת זמנים.

היו ארבעה מקצים: צעדה 4 ק"מ, ריצה 8 ק"מ, ריצה 3.5 ק"מ, ריצה 800 מטר.

את הצעדה הזניק עלי חליל, מנהל מחלקת הספורט של כאוכב אבו אלהיג'א.

רצי 8 ק"מ רצו לזכרו של חבר צוות המרוץ, אסא פיין, תושב שכניה, מדריך טיסה שנהרג בתאונת טיס בחודש אוגוסט האחרון. חברו, מוני בוחניק אמר דברים לזכרו והזניק את המקצה.

ריצת 3.5 ק"מ הוזנקה על ידי אהוד קרנין, יו"ר ועד ההנהלה של קורנית.אשר הודה לכל הרצים ולגל המתנדבים הרבים.

ריצת המשפחות - ילדים והורים - הוזנקה על ידי עוז דודאי מנהל מחלקת הספורט של משגב, ומאי חוסין, מנהלת מחלקת המתנדבים בכאוכב אבו אלהיג'א.

במרוץ השתתפו מעל 500 משתתפים, בהם גם רצים מעמותת 'אתגרים' כרמיאל-משגב, ורצים מהכפר כישורית.

את האירוע הנחתה איילת גיא שהכניסה חיים באירוע, הוסיפה ואמרה שהאירוע לא יכול היה להתקיים ללא כל המתנדבים הרבים והודתה להם ולכל העושים במלאכה.

במהלך כל האירוע נשמעה מוסיקה נהדרת על ידי די.ג'י גלעד זילברשטייו ממנוף, שבהתאמה דאג שכולם יהיו מרוצים, ונתן קצב לכל הבאים.

שרונה זילברשטיין בצד המרוץ דאגנו שיהיו תכנים. התקיימו פעילויות נוספות: הדגמה של אייקידו סוג של אומנות לחימה בהנחיית שירי ואלון סולומון, זומבה בהנחיית אמנה עבד אל קאדר שבעיקר הלהיבה את האימהות והבנות למי שעוד נותר בו הכוח. ריקודי עם, בהדרכת שמוליק גל. יצירת מטוסים מנייר בהדרכת עדן אוריון לזכר אסא פיין שהיה חלק מהמרוץ רק בשנה שעברה.

אפיית פיתות בטאבון עם נוער 'שכורנית' ופינת איפור לילדים. הפעילות הייתה מגוונת בצל הפארק היפה בישוב קורנית שלבש אווירת חג.

כל אילו לא יכלו להתקיים ללא התורמים הנהדרים שמראים מעורבות בקהילה ניקוז נחלים גליל מערבי אשר תומכים במרוץ , עמותת גלילה, אימג'ינט- סטודיו למיתוג חברות וארגונים, בדגש על עיצוב ופיתוח אתרים ואפליקציות. משתלת גליל צמחים משתלה יצרנית המתמחה בגידול עצים ננסיים, רקפות, עציצים פורחים, צמחי גן, הכל לגן נמצאת במרכז משגב בישוב רקפת. אילן יערי מומחה לבנייה בעץ פרגולות , גדרות ואחרים, חומרי בניין כאוכב, עוז ברנדינג חברת מיתוג עיסקי, ואומגה גליל,הבית הישראלי לשמנים תזונתיים בטיחותיים בכלל ולשמן דגים אומגה 3 בפרט, ויושבת בישוב שכניה וממשיכה להתפתח בשוק שמני המטבח. כל אילו 'פתחו את כיסם'.

שרונה שלו מאייר מובילה את המרוץ הקהילתי הזה כבר שנה שלישית ומספרת כמה נעים תמיד לראות את שיתופי הפעולה הרבים שקורים במרוץ הזה, את העייה במספרים של המשפחות שלוקוחות חלק באירוע , שהוא חלק מפסיפס גלילי.

אחוזים מהכנסות המרוץ יתרמו לעמותות לאנשים עם צרכים מיוחדים בגליל.