כותרת
> C;
1/1

נהריה מחבקת את החיילים

נהריה פורסם: 26.10.23 , 20:46ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photographyצילום תמונות: Ritvo photography

בנהריה מחבקים את החיילים בצפון.

בעקבות המציאות המטורפת, הגליל המערבי בשגרת מלחמה. מספר רב של תושבי מועצות אזוריות מטה אשר, מעלה יוסף וכרבע מתושבי נהריה התפנו מבתיהם. יחד עם זאת, אט אט אנשים חוזרים לשגרה בצל המלחמה.

המלחמה הנוכחית זוכה לתמיכה רחבה בקרב הקהילה המקומית . בעוד מוסדות הממשלה לא מצליחים לתת מענה לבעיות הלוגיסטיות .

אנשי אזורינו לקחו את העניין לידיהם ובאמצעות קבוצות WhatsApp התארגנו למלא את הוואקום שהושאר על ידי הממשלה ולנסות לתת מענה לצרכים הבסיסיים של אנשים שמתקשים עקב המצב שנוצר.

אנשים טובים שמתחילת המלחמה עשו מעשה והכל למען החיילים. למעלה מאלף מתנדבים הצטרפו לקבוצת ה-WhatsApp של המבצע, והם פועלים ללא לאות כדי לסייע לחיילים.

הכל החל בשתי יוזמות שחברו יחד אבידן אסרף הבעלים של bbb נהריה וקרן סיבוני בעלת סוכנות פרסום - יזמו נקודת איסוף וחלוקה.
יחד עם יוזמה ענקית של גולן פרץ ועורך דין שי אולשביצקי שריכזו קבוצת מתנדבים המונה כ 1300 מתנדבים לשינוע ועזרה.
שתי יוזמות אלו חברו יחד והפכו להיות מפעל פועם למען החיילים. חמ״ל אחים אזרחי.

אני שומעת סיפורים מהמתנדבים המדהימים שתחת אזעקות עשו מעשה והרימו מבצע של איסוף ציוד וחלוקתו למען החיילים בגליל.

הכל עובד כמכונה משומנת של כ1300 מתנדבים ורכבים אשר תחת מצב מלחמתי מגיעים לכל מקום בו נמצאים חיילם מסביב לשעון.

לקבוצת הואטסאפ הוכן לוגו ע"י אדוין טרסיוק שסיפר לי בהתלבות איך יצר את הלוגו. לדברי אדווין הצבע האדום הוא סמל אוניברסלי לסכנה, החרבות מסמלות הגנה, הסמל נושא סממנים של סמליהן של נהריה ושלומי.

חבורת המתנדבים פועלים ממסעדת BBB סניף נהריה שהפכה למרכז לוגיסטי לאגירת וחלוקת המוצרים לאורך כל שעות היממה בחדווה והרבה אהבה.

אדוין טרסיוק מספר בהתלהבות ומראה לי את התמונות מהשטח, "אני משתדל לתת כל שביכולתי שיהיה טוב לחיילים, כאשר יצרתי את הלוגו ראיתי כיצד מצטרפים לקבוצה וכרגע כבר היגענו למתנדבים רבים שפועלים." קרן סיבוני אומרת :" כמה טוב שאנחנו עסוקים ולא צופים בחדשות, כך אנו תורמים בצורה חיובית למאמץ למען החיילים".

אבידן אסרף הוא יזם נהרייני ושותף בעסקים רולדין, רשת MUST STOP מקום ללא פסקה, BBB נהריה ואחרים ציין שמטרת המייזם הוא להראות לחיילים שאנחנו מאחוריהם.

אבידן מוסיף ואומר: אנחנו רוצים לתת לחיילים את כל מה שהם צריכים כדי להקל את שיגרת חיי המילואיים. התוספת החדשה שאבידן החל היא מייצג של תמונות החטופים במסעדת BBB כתמיכה להחזרת החטופים.

אדוין טרסיוק והציוד צילום קרן סיבוני