כותרת
> C;
1/1
טיולים ותיירות

נופש קצר לחג פורים

נהריה טיולים ותיירותפורסם: 15.07.21 , 07:59ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

חג פורים הוא הזדמנות לרכוש נופש בזול, רגע לפני שהעונה החמה מתחילה. רגע לפני שהמלונות מתמלאים ועונת התיירות נפתחת, בחג הפסח, ונמשכת עד לחול המועד סוכות – תוכלו לנצל את חלון הזמנים לנופש מפנק במחיר מוזל, ואין תזמון טוב יותר מלעשות זאת בחג פורים. יש דילים רבים לחג פורים בכל הארץ, למרות שמזג האוויר בחג הוא לעתים קצת גשום או סגרירי, עדיין יוצאת לה גם השמש ותוכלו להנות מנופש נהדר באווירת החג.

חבילות נופש בבתי מלון

בתי מלון רבים מציעים דילים מושלמים לחג פורים. מלונות רבים ברחבי הארץ מציעים אפילו חדרי סוויטות במחירים ממש זולים, ותוכלו בערב החג גם להנות ממסיבה שמתקיימת במקום. כך למשל באילת, בתל אביב ובחיפה ישנן מסיבות רבות שתוכלו לרכוש אליהן כרטיס וגם להשתתף בעדליאדע מקומית ביום החג עצמו.

בתי מלון ווילות להשכרה ישמחו לארח אתכם בחג הפורים ותוכלו להנות מכל המתקנים והפינוקים במחירים זולים ונוחים. יש בתי מלון ברמות שונות אבל מכיוון שבחג הפורים המחירים צונחים, כדאי מאוד להתפנק במלון יוקרתי בחצי מהמחיר הרגיל.

חג פורים באילת

מדי שנה אנחנו לרוב רגילים לחגוג במקום מגורינו את חג פורים, ולא תאמינו כמה זה מרענן ושונה לצאת קצת מהקופסה ולחגוג את חג פורים בעיר אחרת או במקום שלא פוקדים אותו באופן שוטף. ולכן האפשרות של נופש במלון היא אידיאלית. ואין עיר יותר אידיאלית לחג פורים מאשר העיר אילת. מלונות באילת מקיימים מסיבות תחפושות, בין אם במלון עצמו או בלוקיישן אחר בעיר או באולם מושכר, ותוכלו פשוט להנות מחויה מושלמת. מכיוון שנופש בפורים הוא נופש קצר יותר בממוצע בהשוואה לנופשים אחרים, גם לא צריך לסחוב מזוודה ענקית אלא מספיק להביא ציוד וביגוד ליומיים עד שלושה. תוכלו להביא תחפושת וביגוד ליום נוסף וזה הכל. ואם לא הספקתם להכין מראש תחפושת או לקנות לתחפושת את כל האביזרים שצריך תמיד תוכלו לקנות אותם באילת במחירים נמוכים יותר משום שלא תשלמו את המע"מ. יש בעיר כמה שווקים בהם תוכלו לרכוש אביזרים לתחפושות כמו גם את הקניון ומרכזיים מסחריים שונים.

מלונות בוטיק ועוד חדשות מעניינות זה לומר שאחרי מסיבת תחפושות מהנה תוכלו ביום למחרת להשתזף בטן-גב באחד החופים, זאת בזמן שבמרבית המקומות בארץ כנראה יורד גשם או ישנו מזג אוויר סגרירי. באילת מזג האוויר הוא חמים ושימשי יותר ותוכלו להנות מכך בחג פורים. שימו לב כי לכבוד חג פורים ניתן לרכוש כרטיס נסיעה באוטובוס הלוך-חזור, כאשר האוטובוסים יוצאים מכמה נקודות איסוף מרכזיות בארץ, וזה הופך את החוויה כולה להרבה יותר נעימה ונוחה.

אם אתם משפחה המבקשת לנפוש בחג פורים באילת תוכלו להנות מחדרי סוויטות במחירים נמוכים, וממגוון של הצגות ילדים במחירים מוזלים או ללא עלות. תוכלו להתעדכן דרך המלון או דרך מרכז התיירות העירוני על הפעילויות הצפויות במהלך החג לילדים וטף. יש גם סדנאות איפור לילדים וסדנאות יצירה בחג פורים עצמו וזו הזדמנות לחוות עם הילדים משהו שונה וכיפי.

חג פורים בצפון הארץ

ואם לרדת לאילת בחג פורים זה קצת מסורבל בשבילכם, או אם אתם גרים יותר קרוב לצפון הארץ, תוכלו להצפין ליומיים של כיף ומסיבות באווירה פורימית מושלמת. בערים שונות בצפון הארץ כמו למשל בטבריה, בצפת, בעכו ובחיפה מתקיימות תהלוכות פורים ססגוניות ומסיבות פורים תוססות ותוכלו להנות בצורה בלתי רגילה. יתרון נוסף של חג הפורים בצפון הארץ הוא שמתקיימות גם מסיבות באוויר הפתוח בשטחי טבע שונים וביערות מה שהופך את המסיבה להרבה יותר קסומה ומגניבה.

שריינו מראש מלונות בצפון עבור חג פורים וכך תהנו ממחירים טובים מאוד. מדי שנה בחג פורים המחירים במלונות זולים יותר, אבל דווקא אם תיזכרו ברגע האחרון תוכלו שלא להנות מהמחירים המאוד זולים כי תשדרו לחץ לצד השני שלא יסכים בקלות להוריד את המחיר. פרט חשוב: קחו בחשבון בצפון הארץ מזג האוויר קריר יותר לעומת המרכז, ולכן עבור מטיילים מהמרכז מומלץ להצטייד בבגדים חמים.

פורים בתל אביב

העיר תל אביב היא אחד המקומות התוססים ביותר במהלכו של חג פורים כאשר רבים מגיעים אליה מערים שונות בארץ על מנת לחוות חוויה פורימית אמיתית בשלל המסיבות והאירועים השונים המתקיימים ברחובות העיר. מלונות בתל אביב הולכים ומתמלאים בצעירים המשריינים חדרים לחג פורים וכדאי מאוד לשריין חדר בזמן. יש שווקים רבים בעיר ואם לא הספקתם לקנות תחפושת יהיה לכם קל מאוד לרכוש כמה אביזרים באחת מהחנויות באלנבי, בקינג ג'ורג' או בפלורנטין. מסיבות רבות מתקיימות בעיר בחג פורים בין אם בנמל תל אביב או במועדונים השונים. יש גם לא מעט מסיבות פרטיות שניתן לרכוש אליהן כרטיסים וגם מסיבות סגורות למוזמנים בלבד. פאבים רבים בעיר פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה והעיר כולה לובשת אווירת פורים חגיגית והיתולית. בחג פורים עצמו מתקיימות בעיר פעילויות רבות בעיקר למשפחות וילדים כמו למשל הצגות ילדים חגיגות לכבוד החג, תיאטרון בובות, שעת סיפור, חגיגות פורים בסינמטק, סדנאות לילדים במוזיאונים שונים בעיר ועוד.

פורים בים המלח

יש דילים שונים לפורים במבחר של מלונות בים המלח כאשר תוכלו להזמין חדרים באחד מהמלונות בצורה פשוטה באונליין או דרך סוכני הנסיעות. עבור מי שמגיעים מהדרום או מירושלים ההגעה פשוטה יחסית ותוכלו גם להגיע עם אוטובוסים ישירים מאוזר המרכז. יש מבצעים רבים של הרגע האחרון במלונות ים המלח בחג פורים וכדאי מאוד לנצל את ההזדמנות. חודש לאחר מכן המחירים בים המלח עבור נופשים במלונות מרקיעים שחקים ולא תוכלו לזכות במחירים מוזלים כל כך אלא רק בחג הפורים. יש גם את בית חב"ד בים המלח שמקיים פעילויות לחג פורים כולל כמובן קריאה של המגילה וריקודי שמחה. עבור אלו שבילוי פורים בבית חב"ד הוא רלוונטי תוכלו בקלות ליצור קשר עם המקום ולעדכן שאתם מגיעים. גם למלונות השונים בים המלח נציגי בית חב"ד מגיעים וניתן להתעדכן על הפעילויות המתכוננות בבית חב"ד בחג בדרך זו.

אז נסכם ונביא לכם חדשות די ישנות ואולי גם חדשות ונגיד שתוכלו גם לבלות בפורים באזור ים המלח בכמה מסיבות מגניבות ומדליקות שמקיימות באזור, ביישובים השונים מסביב לים המלח עצמו. יש לרכוש כרטיסים מראש ולברר פרטים שכן לא תמיד מדובר במסיבות עם תקציבי פרסום גדולים אלא יותר במסיבות שעוברות מפה לאוזן. כדאי לבדוק על מסיבות בעין גדי.

קרדיט שאטרסטוק