כותרת
> C;
1/1

נעמת וההסתדרות צבעו את טיילת נהריה בוורד

נהריה פורסם: 02.11.22 , 09:48ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

נעמת וההסתדרות צבעו את טיילת נהריה בוורוד בפעם השלישית.

בערב שני נצבעה טיילת נהריה ע"י מאות נשים ותומכים בוורוד, מכל רחבי הגליל המערבי , מעלה יוסף, מעלות, מטה אשר ,נהריה ומכל הסביבה הגיעו נשים על משפחותיהם ויצאו לריצה/הליכה משותפת כדיי להיות חלק מהמיזם להעלאת המודעות לסרטן השד. כאשר בסופו רשמו כל אחת ואחת את הק"מ אשר עשו.

השנה השלישית בה עופרה אלקיים כהן מצליחה לאחד כוחות עם אשכול רשויות גליל מערבי עם אשרת זהבי מנהלת עמותת תיירות גליל מערבי, עם שרונה שלו מאייר מועדון 'אדרנלין' על הצד המקצועי. וקרן אטיאס יועצת של ראש העיר ותיק מעמד האשה עיריית נהריה, כמו כן כיבדו בנוכחותם את המעמד ח"כ יעל רון, רונן מרלי ראש העיר ונשים מ'גמאני' רצה .

השנה הצליחו להפתיע את כבוד ראש העיר כאשר באותו המעמד חגגו יום הולדת לראש העיר ושרו לו לפני הזינוק יום הולדת שמח.

עופרה אלקיים יו"ר נעמת מרחב גליל יזמה אירוע מרגש שהפך למסורת . חולקו חולצות בוורוד לכל משתתף , בתום האירוע חיכה כיבוד מפנק לרצים.

עופרה יו"ר נעמת מרחב גליל מערבי יזמה את האירוע מתוך הכרות וידיעה שיש עלייה במחלת סרטן השד. אלקיים כהן אמרה :" החשיפה והעלאת המודעות יכולה להציל חיים. נעמת פועלת במהלך כל השנה לעידוד הנשים בכל דרך, בהרצאות, בהפנינג ובתמיכה וסיוע.

עופרה אלקיים כהן הודתה לכל השותפים בראש וראשונה לרונן מרלי ראש העיר שבה לתמוך ולעודד לאשר שמואלי יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשרת זהבי מנכ"לית עמותת התיירות, לח"כ יעל רון בן משה שלמרות שזה היה ערב בחירות הגיע לריצה. כמו כן הודתה לכל השותפים שהגיעו ועזרו למען הצלחת הערב. " אירוע עוצמתי להעלאת המודעות לסרטן השד. מפגן עוצמתי שמטרתו אחת! נשים יקרות לכו להיבדק! בדיקה מוקדמת מצילה חיים!!"

שרונה שלו מאייר ציינה :"ביחד צברו כל הרצים 900 ק"מ שיצטרפו לחלק ממיזם העולמי 'מקיפים את כדור הארץ בריצה' למען מודעות לסרטן השד. כמו כן הודתה לעופרה אלקיים על היוזמה המבורכת ועל הרעיון המדהים וניתוב המשאבים לדבר כל כך חשוב.