כותרת
> C;
1/1

ערב הוקרה למתנדבי של"מ נהריה

נהריה פורסם: 14.08.22 , 14:44ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

ערב הוקרה למתנדבי של"מ 22

בשבוע שעבר, מאות הגיעו להיכל התרבות בנהריה לערב הוקרה לכבוד מתנדבי של"מ.

שרות לאומי למבוגר התנדבות כאורח חיים בגיל המבוגר, למרות שבנהרייה פועלים בהתנדבות צעירים מגיל העשרה ועד גיל הזהב ורשומים תחת תנועת של"מ כבר מעל 20 שנים, התנועה הוקמה בתחילת שנות האלפיים ופועלת מאז גם בנהרייה, של"מ בנהריה זכתה בפרס הנשיא, ומגן שר הרווחה ב 2015. בהובלתם אז של שלמה דוברצקי ז"ל ויוכי דוברצקי שהקימה וממשיכה את פועלו של שלמה עד היום.

במעמד רונן מרלי, ראש העיר, אילן וקנין ראש מנהל חינוך וקהילה, יוכי דוברצקי רכזת של"מ נהריה, חנן עבדה מנהל משכן אומנויות הבמה נציג מתנ"ס נהריה שפתח את הערב בדברי שבח לדוברצקי ולמתנדבים. בתוכנית האומנותית הופיע טוביה צפיר בתוכנית אישים וענייני פנים.

את הערב פתחה יוכי דוברצקי שמעל 20 שנה סוחפת אחריה רבים, בקצרה אמרה שהיא גאה להיות חלק משל"מ שהיום יש בו 720 מתנדבים שפועלים ב 34 אפיקים התנדבותיים, חינוך: בגנים, בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים, תיכונים. סיוע ביד שרה, מרכז לעיוור- מרשל, במרכז רפואי לגליל, אנוש, ואחרים.

ראשון המברכים היה רונן מרלי ראש העיר, התומך במתנדבים ובמתנדבות לאורך כל הדרך. רונן מרלי אמר:" הערב הזה הוא הזדמנות להודות למאות המתנדבות והמתנדבים המסורים שלנו, התורמים מזמנם בשגרה ובחירום למען העיר ותושביה. ליוכי דוברצקי שמרכזת ומנהלת את הפעילות החשובה הזו. השנתיים האחרונות חידדו והזכירו לנו עד כמה חשוב שיש לנו את האנשים היקרים הללו, שנמצאים בכל תחומי החיים בעיר ונותנים עבור הקהילה באהבה רבה ומכל הלב".

יוכי דוברצקי בפתח דבריה ציינה כמה עצוב, שמייסד התנועה הארצי ד"ר שלום קליין הלך לעולמו לפני שלושה שבועות..

דוברצקי אמרה:" שהשנתיים האחרונות היו מאד מאתגרות אך דווקא בשנתיים האלו מצאה את עצמה נותנת שירות לא רק לתושבי נהריה, פנו אליה לעזרה דווקא מיישובי המרכז: עיריית ת"א, בת ים, ראשון לציון והרצליה. העזרה הייתה בעיקר בשיחות עם אנשים בודדים בתקופת הקורונה. נהריה הקטנה, הצפונית הפכה לשם דבר בשל"מ הארצי מבחינה תפעולית. והצליחו לעזור ולתת מענה למאות אנשים בודדים במרכז. כמו כן ציינה את את עשרת אנשי הצוות המסורים שמגיעים מידי יום למשרד שהוא הלב של של"מ ומשם יוצאים אל הפעולות. "זו לא עבודה של אדם אחד, אלא של צוות שפועל ימים ולילות. כולכם מצטיינים, אך אין אנו יכולים לתת 800 תעודות לכולם.

השנה ברצוני לציין במיוחד לקבל תעודות הוקרה את: יחזקאל רוזנבאום על תרומתו רבת השנים בצורה המיטבית ביד שרה.

רחל מגידו על תרומתה בתיוק ובהדפסה ובכל הנדרש בעבודות המשרד, במרכז לעיוור.

רמי שרעבי אשר פועל במיזם צהלה שנים ובעל ידע נרחב ומשקיע כל מרצו בחינוך ובאהבה רבה לתלמידים, כמו כן ציינה שמגיע לו מספר תעודות כי הוא בולט בהתנדבותו.

אליעזר דויד על הנתינה במשך שנים הראויה לשבח בבי"ס נופר, למצוינות ומנהיגות חברתית שחקים.

סלמן בורגר על תרומתו רבת השנים במרשל,

רובי קליין על ההתנדבות בגן 'זמיר' במסירות על ההבנה של צרכיהם של הילדים, כמו כן על העשרה בידע ובשיתוף פעולה עם הצוות תמיד בחיוך ,

שרמן רפאל על העברת הידע לאנשי המועדון בנושאים רבים ומגוונים, פוליטיקה, ממשל, מזה"ת ועוד.

טוביה צפיר עלה בחן ופתח דבריו כמה נחמד להופיע לפני כל המתנדבים בנהריה. ולגלות שיוכי דוברצקי היא מאותה השכונה בה גדל, מאותו הרחוב והוריהם היו הולכים לאותה המכולת בתא של אז. טוביה עם הומור ספר שהפעם את הפרצופים הוא יקבל על הבמה לכבוד המתנדבים יגיעו להצדיע "טראמפ, ביבי, ליברמן , ואחרים הוא החליף דמויות ושעשע את הקהל.