כותרת
> C;
1/1

פאנל בחירות בחטיבה עליונה שחקים

נהריה פורסם: 06.10.22 , 20:14ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

בי"ס אורט שחקים - למנהיגות ולמצוינות חברתית , אירח פאנל בחירות.

בבית ספר הרב תחומי למצוינות ולמנהיגות חברתית אורט שחקים בחטיבה העליונה מאות תלמידים למדו דמוקרטיה מהי וקבלו הסבר מקיף על המפלגות ומצעיהם, כהכנה לפאנל בחירות אשר הגיע לחטיבה העליונה.

בית ספר הרב תחומי למצוינות ולמנהיגות חברתית מבוסס על ערכי המצוינות והמנהיגות החברתית ועל כן, מוטלת עלינו המשימה לעצב את תלמידינו כדור העתיד של מדינת ישראל. חלק בלתי נפרד מכך הינה מעורבותם של התלמידים בנעשה בחברה המקומית ואף במדינה בכללותה וכמובן במערכת הבחירות. היום התקיים פאנל בחירות עם נציגי המפלגות בהשתתפות תלמידי שכבת י"ב העומדים בפני גיוס ואף לחלקם זכות הצבעה בבחירות אלו

.

מנהלת החטיבה העליונה, הגב' מילה זגורי תיארה כי בשיעורי אזרחות הכינו את התלמידים, כאשר הסבירו לתלמידים על כל מפלגה והמצע שלה. מצע הוא מסמך עמדה המפרט את עקרונות כל מפלגה ואת דרך הפעולה באם המפלגה תעלה לשלטון. המורים הכינו את כל התלמידים למפגש עם חברי המפלגות , ונציגי התלמידים שאלו את חברי המפלגות שאלות כאשר לכל חבר מפלגה ניתן זמן להשיב בצורה עניינית.

את הפאנל הנחה בקפדנות ד"ר אבי מנשס, מנהל בית הספר, ששמר על הסדר ובצורה שווה והוגנת נתן לכולם את רשות הדיבור בצורה מסודרת.

את האירוע הכינה קרן גוטליב רכזת חברתית בשיתוף מועצת תלמידים.

בפאנל השתתפו: תא"ל צביקה פוגל, עוצמה יהודית, סתיו בויאנג'ו ( בת נהריה ) ישראל ביתנו , יאיר גולן סגן שר- מרץ ,ח"כ ענבר בזק , יש עתיד, ח"כ צחי הנגבי, ליכוד, ח"כ אורנה שטרקמן ( נהריינית ),הבית היהודי, שלומי פרץ, צעירים בוערים, סתיו באקי המפלגה הכלכלית .

ד"ר אבי מנשס פתח בגאווה: אלו תלמידנו הנכונים להקשיב ולקבל את האחר.

המתמודדים ענו לשאלות תלמידי המועצה ותלמידי שכבת י'ב שזאת הפעם הראשונה בחייהם שיש להם זכות בחירה לכנסת ישראל.