כותרת
> C;
1/1

קריסמס רן ה-7

נהריה פורסם: 01.01.23 , 10:16ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: Ritvo photpgraphyצילום תמונות: Ritvo photography

קריסמס רן ה-7 הוא מרוץ חוויתי, צבעוני ומאתגר, המאגד את ארבעת הדתות יחדיו.

מרוץ שסוגר את השנה עם חיוך ותקווה, מחבר בין חג החנוכה וחג המולד. המרוץ הוא מתוך מרוצי "פסיפס אנושי גלילי". המרוץ יוזמה של מועצת מעיליא ובחסות עמותת *'גלילה' , בנק מרכנתיל, מועדון אדרנלין. מעיליא כפר נוצרי יפיפה בגליל, הסמוך למעלות ותרשיחא. מועצת מעיליא שמה למטרה לחבר בין פעילויות ספורט למטרות חברתיות וקהילתיות.

במזג אוויר מושלם. מעל 1000 איש התקבצו מכל הארץ, והעולם וצבעו את הגליל כחלק מהפסטיבל החורפי בסמטאותיה הקסומות של מעיליא. כפר ציורי, הרווי באתרים היסטוריים ייחודיים ומידי שנה לקראת חג המולד מתקשט בשלל אורות צבעוניים ובסממני החג. מועצת מעיליא החליטה ע"י המרוץ לחבר אנשים מכל המגזרים ולהפוך את הריצה המשותפת לחגיגה ופעילות ספורטיבית תרבותית ולמפגש חברתי מהנה וחוצה דתות של נוצרים , מוסלמים, דרוזים, ויהודים מכל הגילאים ומכל המינים.

לפני תחילת המרוץ המקומיים קבלו את פני הבאים בריקוד ובשירה. את המרוץ הנחהבחן ובאנרגיות טובות יובל חץ .

במרוץ היו מסלול של 10 ק"מ, 5 ק"מ,2 ק"מ .לראשונה ילדי מעיליה מחופשים באווירת החג, פתחו את המרוץ על גלגיליות.

חאתם עראף ראש מועצת מעיליא קיבל את כל הבאים מקרוב ומרחוק, את אמין סאלח, מפקח משרד התרבות והספורט, רנדא הארס, מנהלת בנק מרכנתיל מעיליה, כמו כן נכחו עופר פאדן מנכ"ל 'מרתון ישראל' ורץ למרחקים ארוכים, את אמא של תמר שרון בלינדר ז"ל אשר אף היא רצה עם הרצים.

מנהל המסלול ג'וש מאייר, ספר שבמרוץ זינקו 3 קטגוריות: 10 ק"מ, 5ק"מ, ו2 ק"מ תחרותי. מאות משפחות, קבוצות ויחדים מכל רחבי הארץ תמיד שמחים לחזור אל 'הפנינה' הצפונית. אפילו השמש 'ליטפה' את הרצים. המרוץ היה צבעוני ומלא בחיוכים. בין הרצים פגשת את משפחת לורנץ על דורותיה, אייל שמואלי, ראש מועצת כפר וורדים, אלברט פנחס, מנכ"ל אתר ראש הנקרה,

בין הרצים הגיעו קבוצת רבות אתגרים עכו, כרמיאל, כישורית, 'איתן' כל אחד יכול יכולה לראות חברה מאדרנלין, מנהריה, עכו, משפחת לורנץ גורדון, לוטם רצים בטבע, אורן הוז, מרתא, ורבים אחרים.

שרונה שלו מאייר מפיקת התחרות הודתה לכל נותני חסויות: "עמותת גלילה" שתומכת מספר שנים, מעדני יחיעם, פרי הגליל, משרד התרבות והספורט, תודה ליוני ליבר שטראוס על התרומה העשירה , משטרת ישראל , צפע ביטחון, תודה מיוחדת לחאתם עראף ראש מועצת מעיליה ולעבודיה . שלו מאייר הוסיפה ואמרה :"שהיא לא הייתה יכולה לקיים את המרוץ המרהיב הזה ללא שיתופי הפעולה וללא המתנדבים הרבים. למרוץ הזה הם נערכים כל השנה על מנת שתהיה תחרות מהנה ומוצלחת בנוף הגלילי הקסום עם ה"פסיפס האנושי" המייצג את הגליל המערבי במיטבו. במיוחד הודתה לצוות המרוץ ולשותפיה ליעל שטרן , אושרה וגאיה רוזנברג. התרגשתי לראות את כולם שמחים על קו הזינוק ומרוצים ומאושרים בתום התחרות. שנה אזרחית מוצלחת ."