כותרת
> C;
1/1

רוטרי עמיתים חלקו מלגות לסטודנטים

נהריה פורסם: 18.02.23 , 07:15ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: דוב רון באדיבות רוטרי עמיתיםצילום תמונות: דוב רון

חלוקת מלגות רוטרי עמיתים לסטודנטים מצטיינים במכללה האקדית גליל מערבי ,ע"ש נוני ארנון ז"ל.

מידי שנה מתקיים הטכס החגיגי והמרגש של חלוקת המלגות של רוטרי עמיתים שמזמן הפך למסורת, למצטייני התוכנית ללימודי השואה במכללה האקדמית גליל מערבי.

ביום רביעי שבוע שעבר במכללת גליל מערבי נערך הטקס שהפך למסורת. זו השנה ה-11 לחלוקת המלגות כאשר בשנתיים האחרונות נוספו מלגות ע"ש לזכר נוני ארנון ז"ל .

נכחו :פר' יוסי יגיל ראש התכנית ללימודי תואר שני בניהול וכלכלה, המשנה לנשיא המכללה האקדמית לגליל המערבי, רונית מור דיקנית הסטודנטים, ד"ר ציפי מורבאי נשיאת רוטרי עמיתים, יפה ארנון, הסטודנטים ומשפחותיהם , והרטוריונים.

האירוע החל בטקס רוטריוני, עם דברי פתיחה של ציפי מורבאי, נשיאת המועדון,

נ"ל יפה אורי, נשאה את הדברים המרגשים , המנציחים את בעלה המנוח:

"בהתרגשות רבה עומדת אני כאן לפניכם במעמד חלוקת מלגות של מועדון "עמיתים" נהריה על שמו של ארנון נוני אורי.נוני היה מנהיג, איש של חינוך, דעת וערכים. מלגות לסטודנטים נראו בעיניו מטרה חשובה ומשמעותית.

וכשפרופ' שאשא, חברנו ז"ל, רתם את כולנו למטרה זו, לחלוקת מלגות לסטודנטים שנושא התואר שלהם היה לימודי שואה, נוני לקח על עצמו להיות חבר בוועדת המלגות ולהיות גם היועץ המשפטי שלה. במעמד זה אני מתכבדת להעניק חלק משמעותי מהמלגות לזכרו של נוני .מברכת את מקבלי המלגות, המשיכו ושימרו על זיכרון השואה מדור לדור".

עוד ברך בירך המשנה לנשיא המכללה, פרופ׳ יוסי יגיל, והעלה על נס את הקשר המיוחד עם מועדון רוטרי עמיתים נהריה, והתפתחות תוכנית לימודי השואה במכללה. ולבסוף נשאה דברים ד"ר דפנה שאשא אלמנתו של פר' שאשא אשר היה אחד היוזמים לקשר ולהענקת המלגות לפני 11 שנים. יותר מ – 20 שנה היה פעיל בחקר הרפואה בשואה. התכנית ללימודי השואה באקדמית גליל מערבי, הייתה קרובה מאד לליבו. הרבה שיתופי פעולה היו בינו ובין ראשי התכנית, ותודה להם על כך.ברצוני להביא את דבריו לפני כשנה, בטקס חלוקת המלגות האחרון שהשתתף בו :"קודם כל ברכות למקבלי המלגות ואיחולים להצלחה בלימודיהם, ובמיוחד בלימודי השואה, שורשיה, קורותיה והנצחתה. מאז חורבנות הבית, הראשון והשני, לא היה אסון גדול יותר לעם היהודי משואת יהודי אירופה שכרתה למעלה משליש ממנו. אכן, בכל דור ודור קמים עלינו להשמידנו, והדבר לא עולה בידם, אך עלינו זה מטיל את הציווי "לא תשכח". ובהקשר זה מגיעה תודה ענקית למכללה על קיום התכנית ללימודי השואה ולד"ר בועז כהן וחבריו הנושאים בעול ההוראה והמחקר