כותרת
> C;
1/1

רומנטיקה בראשון לציון

נהריה פורסם: 31.08.23 , 08:07ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

רומנטיקה בראשון לציון

ראשון לציון, השכנה של תל אביב, היא ללא ספק עיר שכבר עומדת בזכות עצמה. בעיר שפע של אטרקציות לילדים ומבוגרים, בחינם ובתשלום, לקיץ ולחורף ועוד ועוד. בכתבה הבאה תוכלו למצוא מגוון הצעות לאטרקציות באווירה רומנטית בעיר. בין אם מדובר בדייט ראשון, בחגיגות חצי שנה או ביום הנישואים העשרים- כולנו זקוקים לקצת רומנטיקה בחיים. את המדריך הרומנטי הבא כדאי לגזור ולשמור למקרה ותגלו באמצע היום שעכשיו חג האהבה או ששכחתם שזה יום הנישואים שלכם.

ביקור ביקב כרמל

יין ישמח לבב אנוש, זאת כולם יודעים. אך האם ידעתם שגם לראשון לציון יש יקב? יקב כרמל שהוקם בשנת 1882 הוא פנינה הפתוחה לקהל הרחב ומאפשרת הצצה לתהליך הכנת היין. סיור ביקב כולל טעימות והסברים על תהליך ייצור היין, על ההיסטוריה של היקב ועל סצנת היין ההולכת ומתפתחת בישראל. מדובר בסיור מרתק ומומלץ שיספק אווירה רומנטית ומעניינת כאחד.

מלבד הסיור הלימודי, תוכלו ליהנות ביקב גם מרכישת בקבוקי יין ביתיים ואפילו מארוחת גבינות טעימה בשטח המקום. האווירה הפסטורלית המסתתרת במרכז הארץ תפתיע ותוציא את הרומנטיקה גם מהזוגות הרציניים ביותר.

ביקור בגלריה העירונית

בדיוק כפי שלא ידענו שיש יקב שמסתתר לו בראשון לציון, כך סיכוי גבוה שגם לא שמעתם על הגלריה העירונית של ראשון. הגלריה באיכות מפתיעה, עם מגוון רחב של יצירות מקומיות ובינלאומיות. במקום תוכלו להתרשם מציורים, פסלים, צילומים ומיצגים מתקופות שונות. לחובבי האמנות שבינינו זה ללא ספק הזדמנות לבילוי רומנטי וכיפי יחדיו.

פיקניק באגם

האגם שהוקם בראשון לציון הינו שטח ירוק עירוני נפלא ורחב ידיים. עם שפע של פינות מוצלות ונוף המשקיף למקור מים, איך אפשר שלא לצלול יחד לאווירה רומנטית? כדי למקסם את החוויה מומלץ להביא מחצלת וסל פיקניק עם מגש פיצה ראשון לציון, בקבוק יין איכותי וקינוח.

אופציה נפלאה נוספת היא פיקניק בפארק המושבה. פארק המושבה הוא שטח ירוק רחב ממדים עם עצים ייחודיים, פינות מוצלות, פינות שמש ושפע של הזדמנויות לטיול ועצירה בנקודות יפהפיות והנאה מאווירה של להיות יחד מבלי הסחות דעת ורעשי רקע. אם מדובר בדייט ראשון, תוכלו לנצל את הטיול בפארק לשבור את הקרח וליהנות מטיול משותף בשעות היום.

חוף אואזיס

אחת מן הפנינים הנסתרות של מרכז הארץ היא חוף אואזיס הממוקם בגבול בין בת ים לראשון לציון. בשונה מהחופים הסואנים של מרכז הארץ היתרון בחוף אואזיס הוא השקט. במרבית הפעמים תוכלו לבלות בחוף וליהנות מזמן של שלווה והתבוננות במים. מה יותר רומנטי מלשמוע יחד את רעש הגלים עם בחיר או בחירת ליבכם? הזמן המושלם להגיע לחוף הוא ללא ספק זמן השקיעה, אז תוכלו לשבת יחד על הסלעים ולצפות בשמש יורדת בשלווה.

מוזיאון בית הראשונים

אתם ודאי שואלים את עצמכם מה יכול להיות רומנטי בהליכה למוזיאון? אך עבור חובבי היסטוריה מושבעים, החוויה במוזיאון הראשונים יכולה להיות חוויה זוגית נפלאה ומקרבת, כזו שנותנת תחושה שבן או בת הזוג באמת מכירים אתכם ומתעניינים בתחומי העניין שלכם. במוזיאון בית הראשונים תוכלו להתרשם ממיצגים ותערוכות המתארים את חייהם של החלוצים שהקימו את ראשון לציון. זו אולי לא החוויה הרומנטית שכל אחד מחפש, אך עבור אלו המתעניינים בתחום ביקור במוזיאון זו חוויית חובה שמראה במדויק איך היו נראים החיים פעם בארץ ישראל. אם תצאו לדייט עם חובב היסטוריה מושבע במוזיאון בית הראשונים וודאי תחזו בהתלהבות ותשמעו סיפורי חלוצים שלא הייתם זוכים לשמוע באף דייט אחר.

קרדיט תמונה: freepik