כותרת
> C;
1/1
סטיילינג ועיצוב הבית

איך לבחור ארון בגדים לחדר הילדים

נהריה סטיילינג ועיצוב הביתפורסם: 21.12.17 , 10:13ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:



ילדים גדלים וצרכיהם כל הזמן משתנים, ההורים מעוניינים לספק להם את הצורך בכל זמן נתון.
לרוב נהוג שלבנות יש יותר בגדים מלבנים ויש צורך בארון יותר גדול.
בעת בחירת והתאמת הארון לחדר הילדים, יש להתחשב בארבעה  פרמטרים עיקריים:
 
1.      מספר הילדים בחדר:
לרוב, אני ממליצה להקצות ארון 4 דלתות בגובה עד התקרה, לכל חדר ילדים. זאת כמובן ההמלצה במידה ויש מקום בחדר. כשבונים או משפצים בית, אפשר ליצור נישה מיוחדת לארון, או לתכנן מראש את מיקום הארון. מדוע 4 דלתות? אפשר להסתפק גם ב-2 דלתות עבור כל ילד, כמעט בכל גיל. במידה ויש לכם את המקום והתקציב הדרושים, ארון 4 דלתות יספק מקור אחסון לפריטים נוספים כגון: שמיכות חורף ולבוש לעונה הבאה, מצעים, מגבות, משחקים ועוד כהנה וכהנה. שורה תחתונה, תמיד עדיף שיהיה יותר אחסון סגור מאשר פתוח. תמיד כשיש אחסון סגור – ניתן לשמור יותר על סדר חיצוני בחדר.
 
סיכום: גם אם החדר מיועד רק לילד אחד, רצוי להקצות ארון 4 דלתות, שגובהו עד גובה התקרה (על מנת לא לאחסן פריטים מעל הארון, דבר הגורם להצטברות אבק ותחושת בלגן תמידית).
 
2.גודל החדר:
על פי גודל החדר, אפשר להחליט האם מגדילים או מקטינים את מקורות האחסון והאפסון.
 
3.גיל הילדים:
לתינוקות, פעוטות, וילדי גן – פריטי הלבוש מאוד קטנים ולא נדרש מקום אחסון רב, אך עם זאת עליכם לזכור שהילדים גדלים מהר והצרכים כל העת משתנים, על כן רצוי לתכנן את ארונות הבגדים כך שיתאימו לשנים רבות. השקעה חד פעמית- ארוכת טווח.
 
4.התקציב:
כמה תקציב יש לכם? כמה הייתם רוצים להשקיע בהקמת ארון בגדים לחדר הילדים? במידה ואתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, עדיף להשקיע בארון טוב ומותאם לטווח ארוך.
 
 
והחשוב ביותר:
תמיד יש לקחת בחשבון את נושא הבטיחות. ארון חייב להיות חזק ויציב, דלתות ומגירות בטיחותיות שניתנות לסגירה ופתיחה מותאמת לכל גיל. יש ללמד את הילדים הקטנים כיצד להשתמש בארון, כיצד לאחסן וכיצד לפתוח ולסגור בזהירות את הדלתות והמגירות.
 
החשוב ביותר, הוא להכיר בצרכים שלכם ולהתאים את הארונות וכל אמצעי האחסון לטעמכם, לצרכיכם ולתקציבכם ותמיד לזכור שילדים (וגם מבוגרים) משתנים וכך גם הצרכים שלהם, נסו לחשוב על פתרונות שהם כמה שיותר ארוכי טווח.
 
בהצלחה!
מתוך בלוג סדר וארגון: https://www.seder.org.il/category/all/
איריס פיאנקו-סרף
יהיה בסדר בצפון!
© כל הזכויות שמורות ל "יהיה בסדר בצפון!" 2017