כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

היתרונות בעבודה עם משרד תיווך גדול

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 17.01.18 , 17:46ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


כמו בכל תחום בחיים, אם אנו נתקלים בבעיה או לחילופין צריכים לקבל החלטה גורלית, רובנו נעזר באיש מקצוע (עורך דין, רופא וכו'). קניה או מכירה של נכס, היא אחת ההחלטות הגורליות ביותר, היקרות ביותר והקשות ביותר אשר כולנו נאלצים לעבור בשלב זה או אחר בחיים. כמו בשאר התחומים, גם פה חשוב לפנות לאיש המקצועי ביותר בכדי לבצע את המהלכים בדרך הנכונה והיעילה ביותר.
מקצוע התיווך עבר בשנים האחרונות מהפיכה מקצועית. לא מדובר רק בעבודה עם משרדים קטנים או מתווכים מ"הדור הישן", אלא גם באנשי מקצוע ממעלה ראשונה ברשתות ובמשרדים גדולים.  יותר ויותר סוכני נדל"ן עוברים קורסים בתחום אשר מקנים להם את הכלים לתת את השירות הטוב ביותר תוך הקניית מיומנויות של ניהול משא ומתן, תודעת שירות, שיווק, מיסוי מקרקעין ועוד.   בעבודה עם משרד תיווך גדול יש כמה וכמה יתרונות מהותיים כגון:
א)      שירות מוסמך – הלקוח יודע כי את השירות הוא מקבל מגורם מקצועי ומוסמך אשר קיבל את כל הידע הדרוש למקצוע לאחר שעבר תכנית לימודים מובנית המכסה את כל החומר המקצועי בתחום.
ב)      במשרדנו פועלים 36 סוכנים הפרוסים ב 3 משרדים באזור אשר כל אחד ואחד מהם מתמחה באזור ספציפי.  התמחות זו מאפשרת להם להתמקצע באזור, להכיר מחירים, תכניות בינוי עירוניות ואפילו את שמות הדיירים,  כמו גם את היכולת לתת פתרון מלא ללקוח בין אם למוכר ובין אם לקונה ולהקדיש את מלוא תשומת הלב ללקוח.
ג)       כמשרד גדול העובד תחת חברה גדולה ישנה מחויבות לקוד אתי עליו חתומים כל הסוכנים, וזה בנוסף לעובדה כי תמיד יש למי לפנות.
ד)      ישנו יתרון יחסי למשרד גדול מבחינת היכולת לתת שירות ללקוח כלומר, ברגע שמוכר מחליט למכור, ישנה כמות גדולה של סוכנים אשר מטפלים בנכס ובכך מגדילים את מעגל הלקוחות הפוטנציאלים שיכולים להגיע וכך גם לקונה יש יתרון כי אין צורך לעבוד מול כמה גורמים וכל הנכסים יוצגו לו על ידי סוכן אחד שאותו הוא מכיר.
ה)     תפירת חליפה מלאה ללקוח – בתור מטרה, המשרד מאגד תחתיו כמות גדולה של אנשי מקצוע ע"מ שהלקוח יקבל ליווי מלא וכל הקצוות יסגרו תחת קורת גג אחת. שירותים כגון יעוץ במשכנתא, יעוץ משפטי, שיפוצניקים ושמאים וכל אלו נבדקים ע"י המשרד וללקוח אין צורך לחפש נותן שירות אקראי ולא מוכר באינטרנט. למשל נושא המשכנתא הינו קריטי ברכישה ובמכירה של דירה ולרשותנו עומדים יועצי משכנתאות מכל הבנקים אשר יכולים לתת מענה מיידי על כל בעיה עד שעות הערב המאוחרות. דבר זה תרם פעמים רבות למכירה מוצלחת של נכס כאשר הצדדים נתקלו בבעיות תשלומים באמצע חתימת חוזה.
לסיכום, ברוב המקרים סוכן נדל"ן מקצועי ממשרד גדול יחסוך לכם הרבה זמן, אנרגיה ויהפוך את התהליך המייגע והקשה לנעים הרבה יותר.


חייגו  רימקס חלוצים - 072-3943366

או לחצו כאן לכניסה לאתר