כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

יתרונות המתווך ושיווק נכס בבלעדיות

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 17.01.18 , 18:21ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


אם אתם מעוניינים למכור את דירתכם אתם בוודאי שוקלים את האופציות השונות שיאפשרו לכם לעשות את זה נכון ומהר. אפשרות נפוצה  בימינו שרבים נוהגים להשתמש בה היא  פרסום בלוחות האינטרנט ורובנו גם יודעים שאם זה לא ילך, תמיד אפשר לפרסם מודעה בעיתון יומי ו/או לחילופין במקומון, אבל נשאלת השאלה האם זה מספיק כדי למכור את הנכס שלנו?
רבים מאתנו חושבים שפרסום של דירה באינטרנט, בעיתון או אפילו הצבת שלט גדול בכתב יד בחלון הבית יוכל לעשות את העבודה מצוין.  בנוסף, אנחנו משוכנעים ביכולות ובכישורים שיש לנו ומאמינים שאנחנו יכולים להסתדר יפה מאוד גם ללא עזרתו של מתווך מקצועי וכך בעצם לחסוך את עמלתו.
 אך למען האמת, בפועל, המציאות היא אחרת ורבים מהאנשים שמתנסים במכירת דירתם באופן עצמאי מגלים שזה עסק לא כל כך פשוט כפי שחשבו. מהר מאוד תגלו שאנשים רבים פונים אליכם בעקבות פרסומים בלוחות שונים וכל מה שהם מעוניינים זה רק לשאוב מכם מידע כדי להעריך כמה הנכס שלהם שווה ובכמה הם יכולים למכור את דירתם. ישנם אחרים שמעוניינים לרכוש דירה  אבל לא מבינים מהי פשרה ומתעקשים שיש לרדת עד למחיר שלהם, בינתיים דירתכם הופכת לתחנת רכבת עמוסה וישנה "טיילת" בבית.
 ישנן עוד לא מעט סיבות אשר הופכות מכירת דירה ללא סוכן מקצועי לעניין מתיש עבור כל מוכר דירה. למשל, הרבה פעמים אנשים קובעים תמחור גבוה אשר לא תואם את מחירי השוק, אי יכולת לסנן קונים פוטנציאלים, לנהל מעקב אחרי קונים והצעות מחיר, ניהול מו"מ כגורם חיצוני ללא אמוציות לאותה עסקה ועוד. כל זה מוביל לכך שתהליך המכירה יהיה ארוך יותר מכפי שתכננתם ומעבר למה שהייתם רוצים. הרבה פעמים זה הופך את העניין ללא כדאי הן בגלל חוסר הביטחון בדבר המחיר שקבעתם לנכס, שאינכם יודעים בוודאות האם הוא ראלי למחירי השוק והן בשל ההרגשה שאולי אתם מפספסים ערוצי שיווק ופרסום כדאיים יותר רק מפני שאינכם מבינים מספיק בתחום.
 אם כן, היתרונות של בחירה בסוכן נדל"ן מקצועי בתחומו על פני הניסיון למכור את הדירה בעצמכם ולקוות שיתמזל מזלכם ותמצאו קונים  מתאימים במהירות ברורים. כעת, מתעוררת שאלה נוספת והיא מדוע כדאי לנו לתת למתווך לשווק את הנכס בבלעדיות? רובינו פוחדים מהמילה "בלעדיות" ונשאלת השאלה למה? אולי כי שמענו שזה דבר כובל וחוסם עבורנו את היכולת לשת"פ עם גורמים נוספים? ובכן כמה מילים על כדאיות הבלעדיות עבורכם!
מרבית מהמתווכים שתפנו אליהם ירצו שתחתמו איתם על הסכם בלעדיות שיבטיח את העובדה שבמשך חצי שנה (או פחות במידה והנכס יימכר מהר יותר) הם יהיו הנציגים הבלעדיים של הנכס שלכם בשוק. כמובן שאתם יכולים לנפנף מעליכם את המתווכים הללו וליהנות משירותיהם של מתווכים שאינם דורשים זאת אך כדאי שתדעו ויותר מזה גם תבינו מה אתה מפסידים:
 מתווך מקצועי שעובד בבלעדיות יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מתווכים אחרים וחשוב מאוד שבעת החתימה על חוזה בלעדיות תבקשו מהסוכן לעגן זאת בכתב. הערך של הבלעדיות יורד משמעותית כאשר אין שיתוף פעולה עם סוכנים אחרים. בזכות הבלעדיות המתווך יכול לחשוף את דירתכם לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים מתאימים וכך ליצור למעשה תחרות "בריאה" בין הקונים שמטרתה להגיע למחיר מכירה גבוה ככל האפשר! 
 
כדי לסייע לכם לשווק את הנכס בצורה הנכונה והאפקטיבית ביותר ולגרום למכירה מוצלחת שלו אנו נוקטים במגוון רחב של פעולות שיווקיות כגון: פרסום בעיתונות המקומית, שיווק למאגר הקונים הקיים של המשרד, הפצה ידנית של גלויות באזור, פרסום הנכס באתרי אינטרנט שונים, הפצה ישירה ל- 36 סוכני "רי/מקס חלוצים" בנהריה עכו והגליל המערבי ול- 103 משרדי רי/מקס בארץ, תליית שלט "למכירה" על הנכס ועוד. כמו-כן, במסגרת עבודתי אני נותנת הערכת שווי נכס לפני מכירה ללא כל עלות ו/או התחייבות מצדכם.
 
חייגו  רימקס חלוצים - 072-3943366

או לחצו כאן לכניסה לאתר