כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

מה ניקח בחשבון טרם רכישת הדירה

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 21.01.18 , 12:58ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


שמי רינת יהב, תושבת העיר ויועצת נדל"ן ברי/מקס חלוצים בנהריה. נותנת לכם באהבה מספר דגשים לפני רכישת דירה.
 
מה ניקח בחשבון טרם רכישת הדירה
הדבר הראשון שבן אדם צריך הוא להרגיש בטוח. את הביטחון שלנו כילדים שאבנו מהורינו כשהיינו לצידם, וכיום, כאנשים בוגרים אשר חלקם גם סובבים ילדים, הביטחון שלנו נעוץ בארבע קירות. כאשר מדובר על ארבע קירות מדובר בזכות המגיעה לכל אדם באשר הוא וכולנו עובדים קשה על מנת לממש את זכותנו לבית משלנו.
כאשר אנו רוכשים דירה הרי שמדובר ברכישה לטווח הארוך ולא בקנייה חפוזה ועל כן כדאי לנו להגיע מפוקסים על תקציב, איזור, גודל וסוג המבנה. בעת שנגיע ממוקדים לשלב חיפוש הדירה הרי שנקל את התהליך ונקצר אותו באופן משמעותי. אז אילו פרמטרים ניקח בחשבון עם צאתנו לדרך?
איפה נרצה לגור?
במרבית המקרים רכישת הדירה מתבצעת עם בן או בת הזוג, כך שנשמעים שני קולות ביחס לאיזור בו נרצה לחפש את הדירה שלנו ולבסוף לקנות אותה. לכל אחד מהצדדים ישנה זיקה לאיזור ממנו הוא מגיע ובעת שמגיעים מקצוות שונים לעתים צצה מחלוקת רגעית.
תקציב ידוע מראש
רכישת דירה אינה סיבוב בקניון והמון פעמים התקציב שיש לנו הוא שינחה אותנו בבחירת הדירה שנקנה לבסוף. מחירי הדירות לא משתנים רק בהתאם לגודל הדירה, אלא ישנם פרמטרים נוספים כדוגמת האיזור, שיטת הבנייה וסוג המבנה – בית פרטי או על קומות.
איך אופן הבנייה משפיע על ערך הדירה שלנו?
כמעט בכל תחום כיום ישנו הפאן הקונבנציונאלי והפאן האלטרנטיבי יותר. רובנו מכירים את המונחים האלו מעולם הרפואה והמזון, אך תתפלאו לגלות שגם בענף הבנייה נוכל למצוא מבנים בשיטה קונבנציונאלית, אך גם מבנים שבנויים בשיטה שתופסת תאוצה לאט לאט וחודרת אל לב הקונצנזוס: הבניה הקלה.
כיום יש מבנים רבים כולל בתים פרטים ומבני ציבור אשר בנויים באמצעות השיטה שגולת הכותרת שלה היא חיסכון בעלויות והטבה עם הסביבה. בניה מהירה במרכז תתאפשר בקלות הודות לשיטה ובמספר חודשים בלבד. אם חשקה נפשכם בבית פרטי, הרי שתוכלו לעשות זאת באמצעות השיטה המאפשרת לכם לתכנן מראש את בית החלומות שלכם בשיטת בניה מהירה.
מעוניינים בפרטים נוספים בנושא ובייעוץ מקצועי אשר יתמוך בהחלטתכם? מוזמנים ליצור קשר ונשמח לתת את המענה המקצועי הנדרש.