כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

פרסום נכון לנכס

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 21.01.18 , 13:03ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בקרב הציבור הרחב קיימת אמונה שגויה לפיה בעידן הנוכחי על מנת למכור נכס ויהיה זה נכס מסחרי, דירות למכירה או בית פרטי, כל מה שיש לעשות זה להציב שלט מאיר עיניים בסמוך לנכס עליו כתובה באותיות קידוש לבנה, מילת הקסם: "למכירה". עם זאת, כל המומחים בתחום יוכלו לומר לכם שהמציאות בשטח רחוקה מכך שנות אור.
שוק הנדל"ן המודרני הוא שוק תחרותי בצורה בלתי רגילה. מדי שנה נפלטים לשוק העבודה מתווכים רבים המאמינים באמת ובתמים כי אין קל מלשווק נכסים למכירה וכתוצאה מכך, נוצר מצב שבו רק המתווכים המתוחכמים, הבקיאים והמוצלחים ביותר, מצליחים לשרוד ואף לשגשג בתחום המאתגר הזה.
טיפים חשובים לפרסום נכס המוצע למכירה
רק על מנת לסבר את האוזן, נציין כעת על קצה המזלג כמה נקודות חשובות שיש להתייחס אליהן כאשר מעוניינים לפרסם נכס למכירה:
·  צילום הנכס באמצעות מצלמת וידאו – אם אתם מעוניינים לקבל יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם, עליכם לספק ללקוח הפוטנציאלי שירות אקסקלוסיבי במיוחד. כך לדוגמה באפשרותכם לאפשר לו לסייר בנכס מבלי לעזוב את המשרד באמצעות צילום וידאו איכותי של הנכס מבחוץ ומבפנים. נכון, אמנם צילום וידאו של הנכס ידרוש מכם להשקיע קצת יותר עבודה, אך בסופו של דבר ההשקעה הראשונית תאפשר לכם ליהנות מהיתרון הנכסף על פני המתחרים שלכם.
·  תמונות מקצועיות בלבד – על מנת לשדר ללקוח הפוטנציאלי שהוא עתיד לעשות עסקים עם אנשי מקצוע ברמה גבוהה במיוחד, חשוב ביותר לדאוג לכך שכל אלמנט ואלמנט בשירות שאתם מספקים ללקוחות שלכם, יהיה מוקפד לעילא ולעילא. נסו לחשוב על זה כך לרגע: האם תחזרו לאכול במסעדה שבה האוכל מצוין אבל השירותים מלוכלכים? כמובן שלא. זהו הדין בנוגע לכל שירות שהוא. אי לכך, הימנעו בכל מחיר למשל מצילום תמונות לא איכותיות של הנכס. אם אין ברשותכם את הציוד או את הידע הדרוש, שכרו צלם מקצועי. היו סמוכים ובטוחים שההשקעה תתגמד לעומת התשואה.
·  פרסום במקומות הנכונים – אחת הטעויות הרווחות ביותר שנוטים לעשות אנשי תיווך בימינו, היא להישאר מקובעים ולדבוק באמצעי פרסום אחד או שניים בלבד. שימו לב – אנחנו חיים בעולם דינמי המשתנה במהירות אדירה. לפיכך מי שמעוניין להצליח בתחום התיווך, חייב להישאר עם יד על הדופק ולהשקיע את המשאבים שלו במקומות הנכונים בלבד. כך לדוגמה ישנם נכסים שפשוט מיותר לפרסם אותם באתרים כמו יד 2 לדוגמה, בעוד שעבור אחרים, האתרים המקוונים יתאימו כמו כפפה ליד.
·  הגדרת סכום ריאלי לנכס – הסכום שתציעו ללקוחות שלכם יעביר להם מסר חד וברור לגבי אופיו של המוכר ולגבי ההתנהלות הכללית שלכם. אי לכך, ישנה חשיבות עליונה להגדיר מראש ערך ריאלי ולהימנע מלהבריח רוכשים פוטנציאליים.