כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

הכירו את קרן אטיאס פרץ הכוראוגרפית והבמאית של של קולות עמל

נהריה תרבות ופנאיפורסם: 15.03.18 , 14:10ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


קרן כבר שנים מופיעה ומשתתפת בפרויקטים של שירה וריקוד, לפני כשנה ארז מנהל הלהקה פנה לקרן שהייתה באותו הזמן מזכירה בבית הספר לעזרה והחיבור הוליד צוות מנצח!
"לא נולדתי מזכירה" אומרת קרן בחיוך. "הייתי כשש שנים חלק מלהקת הצעירים והבוגרים שקמה בתקופתי, המשכתי בצבא שם שרתי בלהקת בסיס בחיל האוויר. אחרי שהשתחררתי שרתי בהמון מקומות- באירועים, חתונות, בריתות, בר מצווה, צוותי בידור וכדומה".
קרן הביאה את הכישרון שלה לשירה לידי ביטוי בכל מקום שבו היא יכלה: "הייתי חלק מלהקת חמסה. היו שני הרכבים ללהקת חמסה והייתי חלק מההרכב השני שלמרות שההרכב לא צלח במיוחד, הייתה לי תקופה מאוד מעניינת בתל אביב כחלק מהרכב מוזיקלי וטעמתי את העלום הזה".
בין לבין קרן למדה משחק מול המצלמה, הדבר הזה עזר לה בהמשך להפיק ולביים מופע בסדר גודל של קולות עמל.
התקופה של השירה וההופעות מעט דעכה לאחר שקרן התחתנה: "אחרי שהתחתנתי והבאתי ילדים, מצאתי את עצמי פחות שרה בצורה מקצועית וחיפשתי מקום עבודה. לאחר זמן מה הפכתי למזכירה בבית ספר".
ואז הגיעה הפגישה עם ארז: "ארז הגיע אליי וסיפר לי על הלהקה, נתתי לו מניסיוני והסברתי לו כל מיני דברים שאני מכירה מהעולם. ארז שראה בי דמות שיכולה להועיל למופע שלו, לא רק לקח את ההערות והתובנות שלי, אלא אמר לי: אם את כל כך טובה בזה? אולי תצטרפי לחזרה הקרובה אם את כל כך מבינה וכל כך יודעת את התחום?".
קרן הגיע לחזרה, ומשם החיבור היה מדהים: "יש לי לשמחתי פרטנר מדהים, ונולד לו שיתוף פעולה פורה ביננו. הגעתי לחזרה וזה פשוט זרם. ראיתי אותם יושבים בלי יותר מידי כראוגרפיה, בלי תלבושות והחלטנו להניע את הגלגל. תוך חודשיים הרמנו מופע בסדר גודל מאוד מאוד גדול של שמונה מחרוזות, שזה היה נשמע כמו משימה בלתי אפשרית חודשיים קודם לכן!".
זאת השנה השנייה של קרן בלהקה: "אני מאוד נהנית ומאוד מסופקת בעבודה עם הלהקה, ומנסה לעשות את זה הכי טוב שיש".
קולות עמל זה להקה שבמהות שלה יש את הכל: יש לה את השירה שזה כביכול המהות המרכזית שלה, אך יחד הצלחנו להביא גם את כל השואו של להקה כולל ריקודים ומופע של ממש. ללהקה יש אחת לשנה מופע (פרימיירה) שהיא מעלה, והמופע ברמה מאוד גבוהה. עם מסכי לד תפאורה, תלבושות וכל מה שצריך להפקת אירוע גדול".
ללהקה יש הופעות על בסיס קבוע בו מזמינים אותה לטקסים ואירועים: "קולות עמל מוזמנים להופיע בטקסים ואירועים מטעם עיריית נהריה".
יש כ-20 משתתפים בלהקה של קולות עמל, וכולם עושים הכל: "יש בולטים, אבל אין איפה ואיפה. אנחנו מקפידים לתת לכולם את הבמה ולשלב את קדמת הבמה לכל משתת, ומשתתף. כולם אצלנו כשרונות בפני עצמם. אנחנו בתהליכי גדילה ואודישנים, ומחפשים עוד זמרים שרוצים להצטרף לפרויקט המדהים הזה".
"הפעילות היא מאוד מאתגרת ולפעמים לא פשוטה, אך עם עבודה קשה אנו רואים תוצאות מדהימות!"

לאתר של קולות עמל>>