כותרת
> C;
1/1
טיפוח ויופי

המלצות ביוטי של אסתי

נהריה טיפוח ויופיפורסם: 22.04.18 , 11:08ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בושם לנקום Lancome La Vie est Belle L'eclat EDTלנקום לה וי אבל בל אקלה אדט משחק אותה מכל הבחינות!

אף על פי היותו אדט - עמיד בטרוף! חסר את השובל שיש לפרפיום ומתאים לאלו שאוהבות ריח עמיד, מודגש ללא שובל. תכונה נהדרת!
מעולה לימים חמים ולקיץ הישראלי, כשאת רוצה עמידות ללא שובל מחניק בחום והלחות.
התמהיל החדש מכיל בנוסף לרכיבי המקור: תוי הדר, פלפל ורוד, תה ונרולי.
עיצוב מעט שונה: בקבוק מלבני (לעומת מרובע), סרט ורוד, זכוכית מובלטת כמו הפרפיום.

מחיר: 250 שקלים 50 מ"ל, 314 שקלים 100 מ"ל.


 

ביוטיקר ספוג איפור סיליקוני Silicone Sponge


ספוג איפור שקוף בעל יתרון שאינו סופג חומר כמו ספוגית רגילה - עושה אותו חסכוני בהנחת מייקאפ. מהיר וקל שטיפה לאחר שימוש, צורת מקבילית מעוגלת עבור  זוית העין וצידי האף. הספוגית מיועדת לשימוש במוצרים נוזליים וקרמיים.אך אליה וקוץ בה - בגלל שאינו סופג חומר לא מורח אחיד כמו ספוגית, אם שמנו יותר מדי מייקאפ הוא פשוט נשאר. אני מוצאת את עצמי כל פעם עוברת אחריו עם ספוגית בלנדר או מברשת לפיזור שווה של החומר. כמו כן, הסיליקון לא נעים על הפנים וקשה למריחה באזור העינים. לפרוטוקול נזכיר שביוטיקר הן יבואניות ולא יצרניות.שלל ספוגיות יפהפיות בכל מיני צורות וקישוטים אפשר למצוא בעלי אקספרס תחת Silicone Sponge.

מחיר: 8 שקלים



אסנס ג'ל גבות Essence Make Me Brow


ג'ל גבות של אסנס מגיע בשני צבעים: חום בהיר מתאים לבהירות עור וגבות, חום כהה מתאים לרוב צבעי הגבות אצלנו.המברשת דוקרת!! לא הצלחתי לפענח את הסיבה. מברשת קטנה וניראת כמו מברשות של שאר החברות אבל לא נעימה בעליל. נראת כאילו אין עליה צבע, ממלאת בקושי את הגבה, צריך לעבור הרבה פעמים וזה בלתי אפשרי כי היא דוקרת.

מחיר: 14 שקלים כמות 3.8 מ"ל.





רבלון צלליות קרם Revlon Cream Eye Shadow

צלליות קרם עמידות של רבלון, מגיעות בקופסת פלסטיק קטנה עם מברשת נשלפת מתוך המכסה, חמוד לאללה.
חמאתיות בטירוף, הכי נעימות למגע שיש. 6 צבעים יפים (שוקולד, קרמל, דבש, פיסטוק, פרלין, קרם ברולה). פיגמנט חלש מצריך המון מריחות להגיע לצבע אפקטיבי, הכי פיגמנטי מספר 720 שוקולד. הפיגמנט החלש עושה אותן מתאימות לאיפור בוקר. השתמשתי עם צבעי דבש, פיסטוק ושוקולד - קצת טשטושים וקצרתי מחמאות. כדי לחזק אותן, להבליט את הצבע ולמרוח אחיד (בעיקר בהירות) עדיף להשתמש מעל פריימר עיניים. טובות כבסיס תחת צלליות אחרות.
המחיר הגבוה למוצר. פוגם לי בחווית הקניה. בארה"ב המחיר 6$ (21 שקלים לפני מיסים), ברור שהמחיר בארץ לא יכול להיות כמו בחו"ל, אין עוררין. אבל בואו, אפשר לתמחר בצורה אחרת. סה"כ זו חברת פארם, הגם שהיא טובה, המחיר אמור להיות בהתאם.

מחיר: 65 שקלים כמות 5.2 גרם.

למוצרים נוספים וסקירה בהרחבה חפשו אותי בפייס ובאינסטה st loves beauty