כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

מאי 2018 בהיכל התרבות נהריה

נהריה תרבות ופנאיפורסם: 23.04.18 , 12:11ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


יום שישי 04.05.18 בשעה 21:00 מופע משירי נתן אלתרמן "פגישה לאין קץ" חבורת הזמר הנהריינים

 
 
 מוצ"ש 05.05.18 בשעה 21:00 קומדיה רומנטית "פעם בשנה" עם יעל בר זוהר וגיא זוארץ
יעל בר זוהר וגיא זוארץ בקומדיה הרומנטית מברודווי, שהצחיקה וריגשה את הקהל ברחבי העולם בהפקה חדשה ועדכנית! סיפורם של גבר ואישה שנפגשים במקרה במסעדה, למרות ששניהם נשואים לאחרים הם מוצאים את עצמם למחרת בבוקר מתעוררים יחד במיטה בחדר מלון. חדורים תחושות אשם, אך גם מאוהבים עד מעל לראש, הם מחליטים להמשיך להיפגש באותו חדר מלון, פעם בשנה באותו זמן. וכך הם מנהלים רומן לוהט מהצד במשך 20 שנה!! סיפורם האישי נפרש על פני יותר משני עשורים,  כשברקע, מחוץ לחדר המלון שלהם, הזמנים משתנים ומשליכים עליהם, כמו על כולנו.

 
 
 
הצגת תיאטרון "פולישוק" של תיאטרון בית ליסין ימים שני - חמישי 07-10.05.18 בשעה: 20:30 מוצ"ש - 12.05.18 בשעה 21:00

הצוות המקורי של סדרת הטלוויזיה המצליחה "פולישוק" מביא לבמה פרק סוער במיוחד מעלילותיו של השר פולישוק – האיש הלא נכון במקום הלא נכון.
רובי פולישוק (ששון גבאי), שר התח"ת (תיירות, חוץ, תרבות), מתמנה במפתיע לממלא מקום ראש הממשלה, המתאשפז לניתוח חשאי. שעה מתחילת המינוי הוא מוכר בטעות לסינים נכס אסטרטגי ענק של מדינת ישראל לדורותיה ומסתבך בצרה גדולה.
 
 
 
 יום חמישי 17.05.18 בשעה 21:00 מופע סטנד אפ שלישיית בערך
הסטנדאפיסטים שכבשו את הרשת עם עשרות מערכונים שונים יוצאים במופע סטנדאפ ומערכונים שמוכיח לכל המדינה שהם לא רק הדבר הכי מצחיק שיש היום ברשת, אלא גם הדבר הכי מצחיק שיש על הבמה


 יום שישי 25.05.18 בשעה 09:30 שישי נשי בוקר של חוויה, הקרנת סרט קולנוע "נשות המאה ה-20"
דורותיה פילד, אם חד הורית נחושה שנמצאת באמצע שנות ה- 50 שלה, מגדלת בסנטה ברברה את בנה המתבגר ג'יימי, בזמנים גדושים במרדנות ושינויים תרבותיים. דורותיה מגייסת לעזרה בגידולו של ג'יימי שתי נשים צעירות- אבי, אמנית פאנק בעלת נפש חופשית שמתגוררת בביתם של משפחת פילד וג'ולי, נערה מבינת עניין ומגוננת.
 
 
 
 מוצ"ש 26.05.18 בשעה 21:00 סרט הקולנוע "חולייטה"
בגיל 18 עוזבת אניטה את אמה חולייטה מבלי לתת הסבר, מבלי לומר לאן. במשך שנים מנסה חולייטה לאתר את בתה, אבל בהדרגה גם מצליחה לבנות לעצמה חיים חדשים. בדיוק כשהיא ניצבת בפני ההזדמנות להתחיל מחדש, במקום אחר ועם אהבה חדשה, ומוכנה לוותר על החלום לשוב ולראות אסגורת בתה, נחשף לפניה חלק חדש בפאזל ההיעלמות המסתורית ומחזיר אותה למסע עמוק בזיכרון, לחייה שלה ושל בתה

 
 
 יום שלישי 29.05.18 בשעה 17:30 הצגת ילדים "פינוקיו דל'ארטה"
פינוקיו חולם להפוך לילד אמיתי, אבל קודם עליו לעמוד במבחן. במסעו נמכר פינוקיו לתיאטרון הבובות, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג. לבסוף מוכיח פינוקיו שהוא ילד אמיץ, נאמן ומתחשב. בעיבוד תאטרלי ססגוני בהשראת הקומדיה דל'ארטה האיטלקית,  המשלב מוסיקה, אקרובטיקה, מסיכות ותיאטרון בובות.
 

 
 
 יום חמישי 31.05.18 בשעה 21:00 מופע סטנד אפ ניקי גולדשטיין
אחרי שנים שהוא מצחיק את כולנו מבעד למסך ובתיאטראות, ניקי גולדשטיין מעלה מופע משלו והוא הולך להצחיק אתכם כמו שרק, אבל רק הוא יודע. מופע אישי, אמיתי, חושפני ומלא בהומור משובח, מנקודת מבטו הייחודית על דיאטות, זוגיות, ילדים, בעיות קשב וריכוז ושאר סיפורי חייו אשר הפכו אותו לניקי גולדשטיין – הקומיקאי שאנחנו הכי אוהבים לאהוב.

 
 

 
 לאתר של היכל התרבות נהריה>>