כותרת
> C;
1/1
תלמידים ונוער

קונצרט סיום שנה תזמורת העירונית נהריה

נהריה תלמידים ונוערפורסם: 13.06.18 , 10:55ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

ולפעמים החגיגה נגמרת...


לעיני מאות בני משפחה, חברים ותושבי העיר שוחרי מוסיקה, שגדשו כמעט עד אפס מקום את היכל התרבות נהריה, ערכה תזמורת הנוער העירונית נהריה את הקונצרט החגיגי, שסיכם את שנת הפעילות המוסיקלית של מרכז המוסיקה העירוני.
בקונצרט נטלו חלק כ-90 תלמידים בשני הרכבים שונים, הרכב הצעירים והרכב א', שהינו ההרכב הייצוגי של התזמורת.
הרכב הצעירים, שניגן שלוש יצירות בקונצרט, כלל תלמידים שהצטרפו לתזמורת דרך פרויקט "בתי ספר מנגנים", כמו גם דרך לימודים פרטניים במרכז המוסיקה, כל זאת בהובלת המנצח ליאור שלום, המלווה את ההרכב כל השנה, תוך שהינו פועל רבות לקידום ילדי התזמורת.
עבור חלק מנגני ההרכב, היתה זו הפעם הראשונה בה הופיעו על במה בפני קהל כה רב.
ההרכב השני, שכאמור הינו ההרכב הייצוגי של תזמורת הנוער העירונית נהריה, כולל תלמידים מכיתות ה'-י"ב, שניגנו קטעי מוסיקה מגוונים, ובהם משירי פרנק סינטרה ומחווה לפסנתרן והמלחין האמריקאי ויליאם ג'יימס ("קאונט") בייסי.
את הקונצרט הנחה מנהל מרכז המוסיקה ומנהל התזמורת העירונית, ראובן מלאך, שאמר מעל הבמה: "בקונצרט באה לידי ביטוי עשייה מוסיקלית רבה ותוססת במשך כל השנה, כמו נופשונים וימי כיף מוסיקליים.
במהלך השנה היו גם כמה ימי שיא, כאשר יום זה הינו הגדול מכולם.
תודה לכם, הורים ומשפחות יקרות, שהנכם משתפים פעולה והגעתם לשמוע את ילדיכם".

במהלך הקונצרט נפרדה התזמורת מ-5 בוגרי כיתות י"ב, שקיבלו שי מהתזמורת: אריקה קוגן (סקסופון), נוי קוחן (קלרינט), ליאם הוסוקווה (סקסופון), אליאב אהרון (חצוצרה) וחנה אלבוים (בריטון).
חמשת הבוגרים הודו בחום למלאך, שהיה עבורם לא רק מנצח ומנהל, אלא גם נהג פרטי, כמי שמסיע את חברי התזמורת.
באירוע נכחה גם סגנית ראש העיר אורנה שטרקמן, שאמרה ל"מבט נהריה וגליל מערבי": "מגיע שאפו גדול לראובן מלאך ולצוות המורים למוסיקה על העבודה המצוינת שהם מבצעים לכל אורך השנה.
מעבר להישגים המוסיקליים, תזמורת הנוער העירונית גם מהווה מודל לדוגמה בכל הקשור לערכים שהנגנים הצעירים מקבלים במרכז למוסיקה, כמו משמעת וסדר, כאשר הערך המוסף שהם מקבלים הוא חברות וגיבוש".