כותרת
> C;
1/1
ספורט

בי"ס לכדורסל ומחלקת הנוער נהריה הגיעו השנה להישגים מרשימים!

נהריה ספורטפורסם: 17.06.18 , 12:01ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


ביום חמישי שעבר התקיימה מסיבת סוף השנה לבית הספר לכדורסל בנהריה באולם נופר בעין שרה.
מאות הגיעו לחגוג את סיום שנת האימונים שהייתה מיוחדת במינה במיוחד בהצלחות של בית הספר לכדורסל ומחלקת הנוער.
ביה"ס מונה היום 350 ילדים מתוכם 80 בנות מכתה א' ועד ו', רותי גולדנברג היא המנהלת המיקצועית של הבנות ואחראית על בנות בבה"ס לכדורסל, מאמנת והאמא הרוחנית של בנות נהריה.
כולם הגיעו לאולם והפגינו את שלמדו במשך השנה.
מחלקת הנוער מונה כיום 160 שחקנים אך האירוע שלהם התקיים בנפרד השבוע.
בתוכנית הציגו שחקני הכדורסל הצעירים את הפעילות אשר עשו במשך השנה, בצורה מאורגנת, כאשר עלו למגרש לפי גיל וקבוצות לפי בתי ספר ובמפגן ראווה הראו כדרור, שליטה בכדור, צעד וחצי, קליעות לסל ואחרים.
התוכנית היא חלק מתהליך רחב היקף שמקיים ביה"ס לכדורסל למען ילדי נהריה לפי גילאים על מנת לקדם את הילדים המתאמנים בדרך כלל פעמיים בשבוע והכיתות הבוגרות אפילו ארבע פעמים בשבוע במסגרת בית הספר לכדורסל.   
בנהריה לקחו את האחריות יו"ר ישראל בליט שהודה לכבוד ראש העיר מר ז'קי סבג וסגנו ניסים אלפסי על האוזן הקשבת ועל החסות ולכל ההורים שמבינים את החשיבות ומפקידים את הילדים בידי המאמנים ומבינים עד כמה חשובה הפעילות של בית הספר לכדורסל.
המנהלת סבינה פוסטולסקי מסרה לכתבת פורטל נהריה: "אכן ישנה עלייה של לפחות כ- 10% מידי שנה ואין ספק שהאימונים מקדמים את הילדים לא רק במשחק הכדורסל, אלא מלמדים למשמעת עצמית, כבוד הדדי ומסגרת חברתית אשר מלמדת את השחקן איך לעבוד בשותפות ולחלוק את המשחק מלבד היכולות הפיסיות וקשר יד ועין, העיניינים המוטוריים של תנועה שמאד חשובים".
תמיר קוסטיקה המנהל המיקצועי של ביה"ס לכדורסל ומחלקת הנוער: "ההישגים שנרשמו לעמותה לפיתוח הכדורסל ומחלקת הנוער בנהריה השנה הם: 4 קבוצות במחלקת הנוער שהשתתפו באליפות, קבוצת קט-סל בנים של המאמן רפי חסין - זכו באליפות מחוז מפרץ והגיעו למקום הראשון. 
ילדים לאומית של המאמן אורן בן חמו זכו באליפות מחוז חיפה וסיימו את משחקי הגביע במקום השני בגמר גביע המדינה בארץ שזה הישג בלתי רגיל.
השחקנים הציגו לכל אורך העונה יציבות , התמדה ונחישות המון אופי ובגרות.
נערים ב' של המאמן מיקי דלויה זכו באליפות מחוז חיפה במקום הראשון ועלו לליגת נערים ב' לאומית.
קבוצת נערים ארצית של המאמן מעוז מלכה זכו באליפות נערים ארצית צפון ועלו לליגת נערים לאומית ובנוסף זכו במקום שני של גביע האיגוד בארץ.

ב-5 שנים  האחרונות העמותה משתתפת במשחקים למען השלום למען ערכים לדו קיום דרך הספורט, במסגרת משחקים של עמותת "פיס פליירס" - משחקים למען השלום".
המנהלת סבינה פוסטולסקי מאחלת לכולם חופשה נעימה ומקווה לראות את כולם בשנה הבאה עם כוחות חדשים."