כותרת
> C;
1/1
טיפוח ויופי

המלצות ביוטי של אסתי

נהריה טיפוח ויופיפורסם: 28.06.18 , 10:10ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 
 
בושם קלווין קליין Calvin Klein Obsessed Intense EDP

רק התוודענו לפני כחצי שנה ל"אובססד" והינה מגיע לו "אובססד" אינטנס. בשונה מקודמו, הוא עמיד, מדי פעם יש שובל בתנאי בית ללא רוח ומזגן.
הבושם מגיע גם בגרסה גברית, אבל הגרסה הנשית מכילה סממן גברי ויכולה לשמש גם לגבר. אפילו, הייתי מעזה ואומרת ריח יותר גברי מאשר נשי. מפתיע אבל אהבתי, מיוחד.
מכיל: הדרים, קלמטינה, שרף אלמי, לבנדר לבן, סיגליות, מרווה, לבדנום, אמבר נוזלי, מאסק.
מחיר: 130 שקלים כמות 50 מ"ל, 230 שקלים כמות 100 מ"ל.
 
פופה ביבי קרים  Pupa BB Cream Dark Spot Treatment
בימי קיץ מהבילים, כשאת משוועת למראה פנים חלק ואחיד ואין מצב לכבדות של מייקאפ - הרי המוצר האהוב עלי - ביבי קרים. 
שלוש פעולות במוצר אחד: לחות, הגנה גבוהה משמש וצבע. כיסוי קל ממייקאפ, אי אפשר גם להשוות, זה לא מראה מסכה, ולא מכסה בשלמות, אבל כן נותן מחליק את פני העור, מסתיר פגמים קלים, מסתיר מעט כהויות, בואי נאמר לפני ואחרי שימוש איתו - יש הבדל.
שלושה סוגי ביבי קרים בפופה כל אחד בנוסף למהות שלו מכיל תכונה יחודית אחרת: ורוד לעור בוגר, לבן לפיגמנטציה, ורוד בהיר עם פריימר. הצבעים אותם צבעים בכולם: ניוד וסאנד.
אהבתי את העובדה שיש עוד איזשהו "טאץ'" טיפולי בנוסף לכיסוי.
כיאה לפופה המוצר נבחן דרמטולוגית, סיכוי לאלרגיה נמוך, נטול שומן, ללא פאראבנים ואלכוהול.
מחיר: 69 שקלים כמות 50 מ"ל.
 
ג'ייד אודם Ga-de Idyllic Matte Lip Color

ג'ייד מחדשים ב-8 אודמים נוזליים בעלי גימור יוקרתי.
משיכה חלקה ללא שלוליות צבע על השפתים! יוצאת כמות מדודה, והשפתים נצבעות במראה מאט, עסיסי ואחיד. האודם מתייבש מהר ומתקבע היטב.
מבחינת הגדרתו, אודם נוזלי עמיד יותר מאודם רגיל ועמיד פחות מהדו צדדי. כמה שלוקים של קפה ועוגיה מורידות מעט את האודם. נשארות שאריות הדורשות תחזוק. אין בכך משהו רע, זוהי תכונת הליפסטיק.
מגוון דל צבעים, שמונה במספר ולא מכל הקשת. אדום, שזיף, בורדו כהה מאוד, ורוד ו-4 סוגי ניוד. אומנם ניוד נהיה מאוד אופנתי, אבל אפשר היה לוותר על ארבעתם ולהסתפק באחד. אין כתום, אין חום, אין ורוד בייבי. מהמבחר הקיים אהבתי את מספר 727 French Plum.
מחיר: 50 שקלים כמות 3.5 גרם.
 
קרליין פלטת שימרים Careline Shimmer & Glow

פלטת שימרים יפהפיה של קרליין, מכילה 4 צבעים: שמפניה, זהוב, ורוד בהיר וברונזר.  מושלמת לקיץ! בדיוק הצבעים הנחוצים להארות ואפילו הצללה אחת.
אפשר להשתמש עם הצבעים איך שרוצים, הכל פתוח: כצלליות (הארה, בסיס, הדגשת שקע), כסומק מעורב צבעים, כהארה וחיזוק מעל איפור קיים. עם מברשת רחבה אפשר לעבור גם על המחשוף. מחזיקות מעמד יפה, אינן נמרחות. מומלץ!
מחיר:  70 שקלים כמות 16 גרם.
 
לקריאה בהרחבה ופוסטים נוספים חפשו אותי בפייס ובאינסטה  stlovesbeauty