כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

הכל מתחיל (ונגמר) בבית – אנה מירקין בסיפור אישי מאוד

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 24.07.18 , 10:57ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

מאחורי כל עסקה עומדות פנים
 

לפני מספר שנים הכרתי את לריסה, עולה חדשה שעלתה מברית המועצות עם הבת שלה, ללא משפחה בארץ, ולא הבינה מילה אחת בעברית. הלקוחה הגיעה אליי כדי לרכוש את בית חלומותיה בארץ ישראל. לריסה ואני ישבנו לעשות בירור צרכים מדויק  ומתוך כך הבנתי שהיא מחפשת בית עם נוף פתוח לים, וכך בסיור בין דירות ידעתי את התקציב והדרישות המדויקות. חסכתי ללקוחה טרטור וזמן יקר, וידעתי לכוון אותה לנכס שעונה על צרכיה. העסקה עברה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונה של הלקוחה.
כעבור שנתיים לריסה יצרה איתי קשר והפעם ביקשה למכור את הדירה שלה שקנתה דרכי, ברחוב דויד אלעזר 5, משום שקנתה דירה בפרויקט חדש בש"י עגנון. בתוך חודש ימים הלקוחה קיבלה את המחיר המקסימאלי שהשוק נתן באותה תקופה, ומכרה את דירתה.
כעבור שנה וחצי לריסה יצרה איתי קשר בפעם השלישית ונתנה לי בלעדיות שיווק לדירתה ברחוב ש"י עגנון. מכרתי לה את הדירה בזמן קצר, והיא יכלה להתקדם ולקנות בפרויקט חדש בחיפה. החלום של הלקוחה היה לעבור לעיר הגדולה, וכך היה. העסקאות יצרו ביני לבין לריסה קשר חברי וקרבה. ליוויתי את לריסה גם בתהליך הרכישה שלה לפרויקט בחיפה, ללא תמורה, נסענו יחד מספר פעמים לחיפה ע"מ שהיא תקבל את העסקה, השירות והתנאים הטובים ביותר. אני שמחה שלקחתי חלק משמעותי בעסקאות שקירבו את הלקוחה לחלום שלה. לשמחתי הלקוחה המליצה וממליצה עליי לחבריה ומכריה. הקשר עם הלקוחה ועם לקוחות נוספים – הוא קשר שאינו רק עסקי, הוא קשר לחיים. אני בטוחה שכאשר לריסה תרצה שינוי נוסף בחייה, היא תיצור עימי קשר. אני מאחלת לה הצלחה רבה בהמשך הדרך.
אנה מירקין, יועצת נדל"ן ברימקס חלוצים 050-3020452
 
 
מעוניינים גם אתם בקריירה חדשה בנדל"ן? התקשרו לקטי 054-5070027
 

לאתר של רימקס חלוצים>>
 

אולי יעניין אותך גם