כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

הכל מתחיל (ונגמר) בבית – פרח שקד בסיפור אישי מאוד

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 24.07.18 , 10:59ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מאחורי כל עסקה עומדות פנים

לפני 3 חודשים בדרכי למשרד ראיתי שלט של בית למכירה בגרינבאום, התקשרתי לבעלת הבית, שאמרה לי שהיא עצמה לא מתגוררת בבית והוא מושכר, והיא נאלצת כל היום לרוץ ולטפל בלקוחות, ונמאס לה מכל הטיילת של הקונים והמתווכים אצלה בבית. שמחתי לשמוע מדבריה שלמרות האנטי שהיא הפגינה בשיחה- היא אמרה שאם אי פעם היא תחשוב לעבוד עם מתווך אז השם שלי אכן שמור אצלה לטובה וששמי הולך לפניי.  אמרתי לה בחן – אז אולי שווה שסופסוף ניפגש?.
כעבור שבועיים בערך, היא התקשרה ושאלה אם אני "עדיין רוצה לראות את הדירה"?, אמרתי לה "בשמחה", ומיד קבענו פגישה.
נפגשתי עם שרון, אישה דומיננטית, צבעונית, שנדל"ן בהחלט אצלה בנשמה. שמחתי להכיר אישה כזו, ושמחתי יותר לדעת שהיא נותנת לי לשווק את הבית שלה בבלעדיות. לאחר חודשיים של שיווק הבית, שרון מצאה בית אותו היא רוצה לקנות, והחלה להלחיץ אותי לגבי המכירה. באותו שבוע נסגרה עסקה ונמכרה הדירה בגרינבאום, בשת"פ במשרד עם סוכנת נוספת שהביאה קונה מרוצה.
במהלך העסקה סיפרה לי שרון שהם חתמו על זיכרון דברים על דירה אחרת, והיא חייבת למכור כעת את הבית בו היא ובעלה מתגוררים בהרצל.   
מיד גייסתי את הדירה בה התגוררו הזוג (בהרצל ) וזאת ע"מ לצאת לדרך שיווקית נוספת יחד.
למרות  כל הלחץ אותו הפעילה עליי שרון, ומי שמכיר את האישיות המדהימה הזו, מבין את ההתמודדות, בפרט שמדובר בחלום מבחינתם שיתגשם אך ורק אם יצליחו למכור את ביתם תוך חודש ימים. מעשה שהוא כמעט בלתי אפשרי בשוק הנדל"ן היום. יחד עם זאת- בתוך חודש וחצי, ופה בעצם נכנס הכוח של המשרד הכי גדול בנהריה, בו אני עובדת, רי/מקס נהריה, בשת"פ מדהים  ביני לבין סוכנת מדהימה נוספת במשרד, קונים הגיעו, אהבו את הבית, מהרגע הראשון, ואת האמת לא כל-כך מפליא, הדירה הייתה דירת פנטהאוז 4 חדרים מושקעת מאוד, עם המון אהבה והצבעוניות שמאפיינת את שרון. גם הבית בהרצל נמכר בסופו של דבר לשביעות רצונם של המוכרים המדהימים שלי.
שרון ושאול סלהוב,  שלא מפסיקים לברך אותי ולרגש אותי כבר כמה ימים, שהגשמתי להם את החלום, שהיה נראה שלא אפשרי, בטח לא בזמן הקצר שעמד לרשותנו, ובתקופה הנוכחית.
יש לציין שהצלחת העסקאות היו כמובן תלויות בהיותנו משרד גדול התומך בשת"פ.
אני מאמינה שלכל בית יש את הקונה המתאים לו.  השאלה היא איך עושים זאת?
אני פה עבורכם ובשבילכם תמיד.


פרח שקד 054-9875414

לאתר של רימקס חלוצים>>


אולי יעניין אותך גם