כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

הכל מתחיל (ונגמר) בבית – סוניה קפייקה בסיפור אישי מאוד

נהריה נדל"ן וכלכלהפורסם: 24.07.18 , 11:13ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מאחורי כל עסקה עומדות פנים

לפני שנתיים הגיעו אליי זוג לקוחות בשם קטיה ומקסים שרצו למכור בית שקיבלו במתנה, כדי לקנות בית למשפחתם בשכונת נהריה הירוקה. באותו זמן – החוק היה כך שמי שמקבל בית במתנה, היה צריך לחכות לפחות 4 שנים כדי למכור את הבית ללא מס שבח (שהיה מס גבוה). המלצתי ללקוחות להמתין ולא למכור את הבית כעת. לאחר המלצתי הלקוח ירד ממכירת הדירה.  
לפני כחודשיים חזרו אליי אותם הלקוחות כדי למכור שוב את הבית בידיעה שהוא יצטרך לשלם מס שבח. הגעתי לעו"ד אלינור גוזמן-פרץ שנתנה שירות יוצא מן הכלל, בדקתי אם יש אפשרות למכירה והתברר שב1.1.18 השתנה החוק לטובת הלקוחות, ואפשרי למכור ע"י מס שב"ח מאוד קטן.
יצאנו מיד לדרך שיווקית משותפת. כעבור זמן קצר, לקוחה שראתה את השלט התקשרה אליי ואמרה שהיא ומעוניינת לבוא לראות את הדירה עבור דודה שלה. באותו רגע שהיא באה לראות את הדירה היא החליטה לקנות אותה. המשא ומתן על המחיר היה מהיר והלקוחות הגיעו להסכמה מהר מאוד, מכיוון שהבית היה במחיר ריאלי. ובתוך שבוע נמכרה הדירה, לשביעות רצונם של כולם.
לאחר מכירת הדירה התחלתי לעבוד על שני עניינים במקביל - פניתי לסוכנים במשרד שלנו כדי למצוא בית ללקוחותיי, וגם פניתי ליועצת המשכנתאות מריאלה אוחיון, ע"מ שלקוחותיי יקבלו את תנאי המשכנתא הטובים ביותר, וגם כדי שלא יצטרכו לבזבז את זמנם בריצות אחרי בנקים. מריאלה נתנה להם הצעת מחיר למשכנתא נהדרת ביותר שהתאימה להם וכך יכולנו להתקדם לקנייה במהירות ובאפקטיביות.
עבדתי על רשימת דירות פוטנציאליות שיכולות להתאים לבקשתם ורצונם של מקסים וקטיה. חיפשנו יחד דירה מתאימה, ראינו מספר דירות, לפי מה שהם ביקשו, דירת 5 חדרים, עם מרפסת, ממ"ד, חניה ומחסן. בתוך שבוע מצאו מקסים וקטיה את בית חלומותיהם, גם דרכי, בשת"פ עם סוכנת נוספת מהמשרד דניאלה אלון. גם כאן מחיר הדירה היה ריאלי, לפי שמאות מקצועית,
וגם כאן הגענו לעו"ד שלה סגל, לא היה משא ומתן ארוך, בגלל המחיר הנכון.
תודה רבה לעו"ד שלה סגל ושוב לאלינור גוזמן-פרץ, וכמובן תודה לדניאלה אלון שותפתי למשרד.
מסקנה: אין ספק שעבודה עם צוות גדול שנותן ליווי המקצועי בכל התחומים – מאפשר הגשמת חלום על הצד האופטימלי והאפקטיבי ביותר
  סוניה קפייקה רימקס חלוצים052-4623086

לאתר של רימקס חלוצים>>
אולי יעניין אותך גם