כותרת
> C;
1/1
בחירות בנהריה

הפגנת עוצמה מרשימה ביותר לראש עיריית נהריה ז'קי סבג

נהריה בחירות בנהריהפורסם: 26.10.18 , 14:21ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
  

 
הפגנת עוצמה מרשימה ביותר לראש עיריית נהריה ז'קי סבג
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, שר הכלכלה אלי כהן והשר לשיתוף פעולה אזורי  צחי הנגבי יחד עם כ-1200 תומכים בכנס סיכום הבחירות של ראש העיר ז'קי סבג
 
 

אמש (חמישי) במלון קרלטון בנהריה נערך כנס סיכום קמפיין הבחירות של ראש עיריית נהריה ז'קי סבג בנוכחות שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ, שר הכלכלה אלי כהן, שר השיכון והבינוי יואב גלנט והשר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי, ובנוכחות, חברי רשימת נהריה אחת  וכ-1200 פעילים, תומכים ותושבים בנהריה.
 
הכנס נפתח בסרטון קצר המציג את העשייה הרבה של ז'קי סבג בכל התחומים בנהריה ולאחר מכן הוקרן סרטון ששלח שר הפנים הרב אריה דרעי. בסרטון אמר השר דרעי כי "נהריה זה ז'קי וז'קי זה נהריה. אין עוד ראש עיר כל כך מסור  שמכיר כל אבן וכל מדרכה. ז'קי מתייחס לכל סנטימטר בעיר כאילו זה ביתו.
 
השר דרעי אף העביר מסר לתושבי העיר כיהודי דתי ואמר "כי הוא מלא גאווה בכל פעם שהוא מתפלל בבתי הכנסת בנהריה וכשהוא שומע מהאדמו"ר הרב דוד אבוחצירא כיצד ז'קי סבג משקיע בבתי הכנסת בעיר ודואג שלא ייחסר דבר. לסיכום אמר דרעי "כי הוא ותנועת ש"ס תומכים בז'קי סבג וימשיך לפעול לצדו למען תושבי נהריה.
 
מיד לאחר מכן עלה ראש העיר לבמה לשאת מספר מילים בהן הוא הודה לשרים הנוכחים באולם, קרא להם "ידידי אמת של העיר נהריה" וסקר בקצרה כיצד כל אחד מהם תרם תרומה אדירה להישגים של חתימה על הסכם הגג והכללת נהריה בחוק הטבות המס.
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ סקר את הפעולות האחרונות בתחום התחבורה באזור, בחידוש הכבישים והרכבות ואמר בדבריו כי "הגיע לתמוך בז'קי סבג ובמעשיו הרבים למען העיר. יש כאן ראש עיר שיודע לקחת דברים ולעשות אותם טוב יותר. בדבריו אף קשר בין השלטון הארצי לשלטון המקומי כשאמר "שהשלטון הארצי בראשות ראש הממשלה נתניהו והשלטון המקומי בראשות ז'קי סבג הם אחד ויחד ימשיכו למנף את נהריה קדימה".
 
לאחר דבריו של שר התחבורה, עלה לנאום שר השיכון והבינוי יואב גלנט. השר גלנט סיפר אנקדוטה על ימיו כלוחם ומפקד בשייטת 13 וכיצד האורות של נהריה היו האחרונים שהוא ראה לפני יציאתו למבצע מעבר לגבול, דבר שנתן לו תקווה  ועד כמה נהריה חשובה לו מסיבה זו. הוא חזר על דבריו מטקס החתימה על הסכם הגג כשאמר "שז'קי סבג מציב סטנדרטים חדשים בשלטון המקומי ואי אפשר להתעלם מכך שנהריה והתפתחותה הפכו למפעל החיים שלו".
 
דברי השרים המשיכו כאשר אלי כהן, שר הכלכלה שיבח את עבודתו של ראש העיר על הסכם הגג ועל הטבות המס לנהריה. "רק שתי ערים במדינת ישראל הצליחו להשיג הסכם כזה והכל בגלל ההשקעה והעבודה הבלתי מתפשרת של ז'קי סבג" כך אמר. הוא הוסיף ואמר "שבזכות נחישותו של ז'קי, אנו נבנה בנהריה את אחד מאזורי התעשייה הגדולים והטובים בישראל".
 
האחרון לדבר היה השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי. " ז'קי הוא דוגמה ומופת לכל ראשי הערים בישראל" שיבח בדבריו. השר הנגבי אף סיפר כי במהלך הקריירה הפוליטית שלו הוא כיהן בראש 7 משרדי ממשלה ובכל משרד אותו ניהל, מעולם ז'קי לא דיבר על עצמו וקידומו האישי אלא אך ורק על נהריה ותושביה. את דבריו סיכם במשפט "מדינת ישראל תתבייש אם אדם כמו ז'קי סבג לא ימשיך לכהן כראש עיריית נהריה!".
 
 
דברי השרים זכו למחיאות כפיים סוערות מצד הנוכחים באולם והכנס הסתיים בקריאה להצביע ביום שלישי הקרוב לז'קי סבג ונהריה אחת ובשירת ההמנון התקווה.