כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

אירועי נובמבר-דצמבר 2018 בהיכל התרבות נהריה

נהריה תרבות ופנאיפורסם: 02.11.18 , 11:44ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 
  
אירועי נובמבר 2018 בהיכל התרבות נהריה 

יום חמישי 08.11.18 בשעה 20:30 גלית גיאת במופע המוזיקלי "שירת לבבי"
השחקנית והזמרת המוערכת במופע חדש עם צאת אלבומה הראשון "שירת לבבי". במופע מבצעת גלית את שירי האלבום לצד שירים מוכרים ואהובים בלדינו, ספרדית, ערבית ועברית.
 
 
יום חמישי 15.11.18 בשעה 21:30 מופע סטנד- אפ שלום אסייג
מופע הסטנדאפ החדש והקורע של הקומיקאי שלום אסייג מאגד בתוכו עולם עשיר ומסקרן של חוויות, אנקדוטות, אירועים וסיפורים מחייו בעבר ובהווה המובאים על ידו בדרך מרתקת, משעשעת, קולחת, מעוררת הזדהות ומצחיקה עד דמעות.
במופע החדש מספר שלום אסייג בפרוטרוט על התהפוכות והסערות שעבר בשנים האחרונות כדוגמת הולדת הנכד והסבאות הצעירה שנכפתה עליו, הזוגיות והחתונה השנייה עם בת לעולים מרוסיה וכן לידת הבת שצעירה מהנכד.. בתוך כך שלום אסייג איננו זונח את עברו וחוזר במהלך המופע בערגה שופכת מצחוק אל מחוזות ילדותו ואל השכונה שהיוותה פסיפס מרתק של עדות ודמויות.

 
יום שישי 16.11.18 בשעה 09:30 סרט שישי נשי "בורג"
בורג הוא סרט ישראלי משנת 2014 בבימויה של שירה גפן, ובכיכובן של שרה אדלר וסמירה סרייה. הסרט עוקב אחרי סיפורן של אמנית ישראלית (מיכל) ופועלת פלסטינית שעובדת במפעל רהיטים (נאדין), אשר בסדרת סצנות סוריאליסטיות, מתחילות להתחלף בזהויותיהן ובחייהן, משני צידיו של מחסום.

 
יום שני- חמישי 19-22.11.18 בשעה 20:30, מוצ"ש 24.11.18 בשעה 21:00 הצגת תיאטרון הבימה "עושה כרצונו"
עיבוד בימתי לספרה של אסתי ויינשטיין, בת למשפחה של חסידי גור, שעזבה את העולם החרדי ונותקה מרוב ילדיה. אישה שנאלצה לשתוק ולעשות כרצונם של אחרים – עד שלא יכלה עודה. כאשר החליטה למות, שברה גם את שתיקתה ופרסמה את ספרה המרגש. זהו סיפור קורע לב על דסי ועל בעלה, יעקוב ועל העולם החסידי, אפוף הסודות. "תעשו הכל! שאנשים ישמעו על הספר ויקראו אותו!", כתבה במכתב הפרידה שלה ולאחר מותה נחשפה מסכת ייסוריה וחייה הסוערים והטרגיים בפני כל. עתה, עולה סיפור זה על הבמה. משך ההצגה: שעתיים, כולל הפסקה
 
 
יום שלישי 27.11.18 בשעה 20:00 קונצרט תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית "כוכב עולה" עם סואי פארק
מנצח - גיא פדר, מנדלסון: פתיחה "שובו שלהזר", יוסופוב: מה שרציתי, מוצרט: סימפוניה מס' 31,"פריס", צ'ייקובסקי:קונצ'רטו לכינור.

 
יום חמישי 29.11.18 בשעה 21:30 מופע סטנד- שלישיית בערך
הסטנדאפיסטים עומר בורנשטיין, גיורא זינגר ויוסי גבני שכבשו את הרשת עם המערכונים "אם אנשים היו כנים" , "אם גברים היו נשים" ועוד. יוצאים במופע סטנדאפ משותף שמוכיח לכל המדינה שהם לא רק הדבר הכי מצחיק שיש היום ברשת, אלא גם הדבר הכי מצחיק שיש על הבמה.

 
אירועי דצמבר 2018 בהיכל התרבות נהריה

יום שלישי 11.12.18 בשעה 16:00, 18:30 הצגת ילדים "הקוסם מארץ עוץ"
עיבוד בימתי חדש והפקה מוסיקלית מסעירה שמפיחה חיים חדשים בסיפורו הקלאסי, המרגש והמשעשע של פרנק באום על חברות אמיצה, על מסע התבגרות ועל כוחם של טוב הלב והתמימות. סופת טורנדו גדולה סוחפת את דורותי ואת הכלב הקטן שלה, טוטו, אל מסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה. דחליל חביב, איש-פח רגיש ואריה פחדן מצטרפים אל דורותי ועוזרים לה במסעה אל הקוסם, בתקווה שיעזור לה לחזור הביתה בשלום.
בהשתתפות : רינת גבאי בתפקיד דורותי, נסרין קדרי בתפקיד המכשפה, איציק כהן בתפקיד הקוסם, איתי תורג'מן בתפקיד האריה, אדם בתפקיד איש הפח
 
 
יום חמישי 13.12.18 בשעה 20:30 מופע ססגוני עם טילדה רג'ואן ולאוניד פטשקה
טילדה רג'ואן ולאוניד פטשקה במופע ססגוני, סוחף ואנרגטי כמוהו המשלב בתוכו מוסיקה, שירה בשפות שונות, קטעי נגינה וירטואוזיים ועוצמות ווקאליות נדירות אשר ייקחו אתכם למחוזות בינלאומיים בערב שכולו הנאה צרופה וחוויה בלתי נשכחת *אל תחמיצו*

 
יום שישי 14.12.18 בשעה 21:00 חבורת הזמר הנהריינים
מופע שני לעונה ה- 17 למועדון חבורת הזמר. "מאחורי המסך" עם השחקן והזמר משה בקר מופע מצחיק,שנון, תרבותי ומלא קסם.

 
מוצ"ש 15.12.18 בשעה 20:30 סרט הקולנוע "האוקיינוס שבינינו"
סיפורו האמיתי והבלתי יאומן של דונלד קרואוהרסט (זוכה האוסקר קולין פירת') שיצא למסע שאף אדם לא העז, של אשתו (זוכת האוסקר רייצ'ל וייס) שנאבקת מאחור לשמור על שלמות המשפחה ועל האהבה בין שני אוקיינוסים. ג'יימס מארש (זוכה האוסקר ובמאי 'התאוריה של הכל') מביים את סיפורו של קרואוהרסט, ימאי חובב המחליט להתחרות במרוץ יוקרתי להיות הראשון להקיף את כדוה"א בסירה. דונלד מסכן את שמו, הקריירה וגם את בית משפחתו כדי לרדוף אחר החלום. במהרה אשתו וילדיו מוצאים עצמם מול הדי התקשורת שרואה בו גיבור לאומי אך אט אט הם מגלים שהתהילה יכולה להיות חמקמקה ולעיתים אכזרית אך האהבה לעולם תהיה חסינה.
במאי: ג'יימס מארש | שחקנים: קולין פירת', רייצ'ל וייס | בריטניה 2018


יום שני- חמישי 24-27.12.18 בשעה 20:30, מוצ"ש 29.12.18 בשעה 21:00 הצגת תיאטרון חיפה "אנשים טובים"
מרגרט וולש, אם חד- הורית בת חמישים, מתחננת בפני הבוס שלה, סטיבי, בן העשרים, שלא יפטר אותה מעבודתה בחנות "הכל בדולר". זו יריית הפתיחה של המחזה החברתי והרגיש מאת המחזאי דיוויד לינדסי-אבייר. דמותה המיוחדת של מרגרט לעולם איננה קורבנית או מתרפקת על מצבה הקשה. מתוך נואשותה של הדמות צפות ועולות לאורך המחזה שאלות מורכבות על פערים חברתיים, ניוד בין מעמדי, בחירות ומזל. כשמרגרט מחפשת עבודה בקליניקה של רופא מצליח שלמד אתה בשכונה, עולות שאלות אלה במלוא עוצמתן.
שחקנים: אסי לוי, מורן ארביב גנס, רבקה בכר, ישי גולן, אוריה יבלונובסקי, טהוניה רובל


יום ראשון 30.12.18 בשעה 16:00, 18:15  הצגת ילדים "קסם של משחק"
הפקת ענק עולה על הבמות בכל רחבי הארץ עם כוכבי הילדים הגדולים בישראל! אורנה ומשה דץ נפגשים עם יובל המבולבל, מני ממטרה, דוד חיים והבובה בובו על במה אחת ומיוחדת בהפקה ענקית כחלק ממופעי חנוכה 2018.
ההצגה בסימן חגיגות 70 לישראל עם שירי ארץ ישראל שכולנו גדלנו עליהם והפכו לחלק מהמסורת הישראלית. הצגה כזו עוד לא ראיתם עם ססגוניות מרהיבה ביחד עם כוכבי הילדים האוהבים על במה אחת במסע מוסיקלי בלתי נשכח. את המחזה כתב יובל שם טוב הלואו יובל המבולבל ומי שיביים הוא אבי דרור.