כותרת
> C;
1/1
ספורט

​לא כוחות – עירוני נהריה הובסה בירושלים !

נהריה ספורטפורסם: 05.11.18 , 10:58ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בעונה שעברה שימש מיקי גורקה (היום מאמן עירוני נהריה) כעוזר מאמן בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים ,אמש (יום ראשון ) פגש גורקה עם עירוני נהריה את קבוצתו לשעבר במסגרת המחזור ה-5 של הליגה ואיך לומר משחק שווה כוחות לא ראינו ועירוני נהריה חוטפת תבוסה כואבת במיוחד  מקבוצת הפועל ירושלים .
עירוני נהריה ספגה אמש (יום ראשון ) אולי את אחד הפסדים הכואבים ביותר שידעה הקבוצה בכל השנים בהן עירוני נהריה משחקת בליגה העל .
כבר מהרבע הראשון נראו הבדלים בין הקבוצות שירושלים החלה ללחוץ על הגז מתחילת המשחק ועשתה כבשלה על הפרקט בדרך ליתרון גדול ששחקני נהריה נראים על הפרקט אבודים על הפרקט ובסיום הרבע הראשון התוצאה על הלוח התוצאות הראה 21:14.
גם ברבע השני המשיכה נהריה להיראות רעה וירושלים הגדילה את היתרון מרגע לרגע ותוצאות המחצית הייתה 45-24 לחובתה של נהריה .
גם המחצית השנייה לא בישרה טובות לנהריה והמשחק הפך לפרוטוקול בלבד ולאחר משחק של 40 דקות נהריה חותמת את המשחק בתבוסה צורמת 92:53.
עד כמה יעיד המשחק התקפי החלש של נהריה יעיד הנתון הבא במשך כל המשחק עירוני נהריה לא הצליחה לקלוע שלשה אחת לרפואה מחוץ לקשת השלוש והנתון הקבוצתית של הקבוצה מחוץ לקשת עמד על 0מתוך 26 ניסיונות קליעה !!!!!!!!!!!
מיקי גורקה אמר בסיום המשחק – אין לי הסבר למה שקרה היום זה לא נעים לקבל תבוסה כזאת , אני מתנצל בפני אוהדי הקבוצה שצפו במשחק דרך מרקם הטלוויזיה ,הפסדנו צריך לקחת הכל ברוח טובה ולהיסתכל לעבר המשחק הבא ולא להיראות על המגרש כמו ששיחקנו היום .
קלעו לנהריה במשחק – טרי אלן 14,פולאנד 9,אדואראס 9,מייק הנרי 7,יפתח זיו 4, רום גפן 4.
ביום שני הקרוב 12.11 תצא עירוני נהריה למשחק חוץ מול קבוצת גלבוע- גליל.

בתמונה - מאמן עירוני נהריה מיקי גורקה