כותרת
> C;
1/1
ספורט

ארבע מי יודע? ניצחון רביעי רצוף להפועל נהריה !

נהריה ספורטפורסם: 11.11.18 , 10:15ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


גם בסוף השבוע האחרון קבוצת הכדורגל של הפועל נהריה (ליגה ג') רושמת עוד ניצחון והיא כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים, בליגה ב' בית"ר נהריה רושמת הפסד שני ברציפות ומאבדת גובה בצמרת הליגה .
הפועל נהריה (ליגה ג)
החניכים של המאמן  אבי בן סימון  רושמים עוד ניצחון בסוף השבוע האחרון נהריה אירחה למשחק בית את קבוצת הפועל בני בענה ומנצחת בתוצאה 2-1.
נהריה לא פתחה טוב את המשחק ונקלעה לפיגור של שער בדקה 28 ,רגע לפני סוף המחצית הראשונה נהריה איזנה את תוצאת המשחק שעומר בנימין כובש ומוריד את הקבוצות בשוויון 1-1.
במחצית השנייה ניסו בנהריה בכל כוחם לעשות את המהפך בתוצאת המשחק אולם רק בדקה ה85 השער הגיע אליאור בן חמו כבש את שער הניצחון  ונתן  להפועל נהריה ניצחון ליגה 4 ברציפות .
המאמן אבי בן סימון אמר בסיום המשחק – משחק לא גדול של החברה היום אבל אני מרוצה מהאופי של השחקנים מאיך שהניצחון הושג ,אני שמח שרצף הניצחונות נמשך ואני מקווה שגם ביום שלישי הקרוב במשחק חוץ מול צעירי סכנין נמשיך במסע הניצחונות שלנו .
ביום שלישי הקרוב 13.11 תשחק נהריה משחק ליגה נוסף נהריה תצא למשחק חוץ מול צעירי סכנין ואז לאחר מכן תצא הקבוצה לפגרה של שתי שבועות עקב שזרוע המגרשים בכל רחבי הארץ .
בית"ר נהריה (ליגה ב')
החניכים של מיכה שושן רושמים ביום שישי האחרון הפסד ליגה ביתי לקבוצת צעירי טמרה בתוצאה 1-0 משער שנהריה סופגת בדקות הסיום של המשחק ובית"ר נהריה רושמת הפסד ליגה שני ברציפות , עוד יש לציין במשחק ששוער נהריה חיליק אליעז עצר פנדל בדקה 39 ושחקן נריה רפא ביטון קיבל כרטיס אדום בסיום המשחק .
ביום שני הקרוב 12.11 תשחק בית"ר נהריה משחק ליגה נוסף הקבוצה תצא למשחק חוץ מול אלנהדה נצרת שבנהריה מקווים לעצור את רצף ההפסדים .
ביום שישי הקרוב 16.11 תשחק בית"ר נהריה משחק בית מול קבוצת אחווה ירכא שלאחר המשחק תצא הקבוצה לפגרה בת שתי שבועות עקב שזרוע מגרשי הכדורגל בכל רחבי הארץ .

בתמונה - הכובשים בניצחון של הפועל נהריה עומר בנימין ואליאור בן חמו .