כותרת
> C;
1/1
ספורט

​נהריה הפסידה גם בגלבוע

נהריה ספורטפורסם: 13.11.18 , 09:11ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


אחרי התבוסה הקשה שספגה במחזור הקודם מול הפועל ירושלים יצאה (אמש) יום שני עירוני נהריה למשחק חוץ קשה מול גלבוע גליל הקבוצה הלוהטת עד כה בליגת ווינר אחרי משחק עיקש ועצבני החבורה של מיקי גורקה רושמת הפסד ליגה שני ברציפות .
עירוני נהריה ממשיכה לרשום הפסדי ליגה אתמול (יום שני) ספגו החניכים של מיקי גורקה הפסד במשחק חוץ מול הקבוצה הלוהטת של גליל גלבוע בתוצאה 85:81.
נהריה פתחה לא טוב את הרבע הראשון וגלבוע גליל עלתה ליתרון מהיר 11:0,נהריהלא נבהלה מהבליץ של הגלבוע ולאט לאט נכנסה למשחק ואת הרבע הראשון נהריה סיימה בפיגור קטן בתוצאה 22:19 לחובתה .
עם שתי סלים מהירים פתחה עירוני נהריה את הרבע השני והיא לראשונה הוליכה במשחק 23:22 אולם מכאן הסגולים מנהריה נעצרו גלבוע גליל החזירה לעצמה את היתרון ונהריה שיחקה משחק מסורבל שכלל הרבה איבדו כדורי בדרך לתוצאת סיום המחצית הראשונה 46:35 לחובתה .
עם פתיחת הרבע ה3 ראינו נהריה שונה לחלוטין החניכים של מיקי גורקה החלו לשמור בהגנה קיזזו את הפרש מהגלבוע בזכות ערב קליעה טוב של מייק הנרי נהריה מסיימת את הרבע ביתרון 60:59.

ברבע האחרון כוחה של עירוני נהריה אזל ולאחר קרב עיקש ומתיש החניכים של מיקי גורקה רושמים בסיומו של ערב הפסד ליגה שני ברציפות בתוצאה 85:81 שבקבוצה חושבים על איך לשדרג את סגל הקבוצה בכדאי שהקבוצה לא תיגרר למאבקי תחתית כמו בעונה שעברה.
מיקי גורקה מאמן נהריה אמר בסיום – הפסד מתסכל מאוד אחרי שחטפנו הפסד משפיל במחזור הקודם היינו קרובים לניצחון היום  אבל איבודי הכדור הרבים שהיו לנו מנעו מאיתנו ניצחון ,כרגע אנחנו חייבים שינוי בסגל אחרת הקבוצה תילחם על חייה בליגה כמו בעונה שעברה ואנחנו מחפשים פתרונות לחיזוק הסגל .
קלעו לנהריה – מייק הנרי 29,טרי אלן 12, ניב משגב 12,פולאנד 11, יבזורי 5, יפתח זיו 5, נסטרנקו 4, אדוראדס 3.
ביום שני הקרוב 19.11 בשעה 19:35 תשחק נהריה משחק בית מול קבוצת מכבי אשדוד .
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

בתמונה - מייק הנרי נקודת האור היחידה במשחק של עירוני נהריה