כותרת
> C;
1/1
ספורט

יותר מהר, יותר גבוה, יותר חזק- ליגת מאמאנט נהריה

נהריה ספורטפורסם: 22.11.18 , 09:37ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


ליגת מאמאנט נהריה פתחה עונה שישית בערב מרשים, לעיני ראש העיר הנבחר, רונן מרלי (עוד בטרם כניסתו לתפקיד), ועם יציע שכלל כ-130 שחקניות, אנשי צוות ומכובדים. השנה הוקמה במסגרת הליגה קבוצת "מאמאנט גולד", הכוללת שחקניות ושחקנים בני יותר מ-60
 
לעיני אולם מלא באורחים ויציע שכלל כ-130 שחקניות, אנשי צוות ומכובדים, פתחה ליגת מאמאנט נהריה במוצאי שבת שעברה את עונתה השישית, באולם ביה"ס ויצמן בעיר.
ראש העיר הנבחר, רונן מרלי, שהוזמן לאירוע, בחר לשבת ביציע עם פמלייתו, וזאת מכיוון שטרם התבצעה כניסתו הרשמית לתפקיד.
ממרומי היציע ראה מרלי את עשרות האמהות הגאות המשחקות בליגה, כשהן חוצות בגאווה את גשר הבלונים המרהיב ותופסות את מקומן על המגרש לראשונה העונה.
על הספסל המקצועי ישבו מאמני הליגה, צוות השופטים ובני נוער המתנדבים בליגה במסגרת פרויקט מחויבות אישית הפועל בביה"ס למצוינות ומנהיגות חברתית שחקים.
בשולחן הכבוד עתיר המתנות ומוצרי המיתוג ישבו נותני החסות לאירוע, ולצידם מנהלת ביה"ס בגין, חגית בן גוזי, מנהלת ויצמן, יפית שניצר, ואחראית פעילות מאמאנט מטעם העירייה, תמי רבן.

בתמונה: שחקניות בי"ס גולדה

הערב נפתח בדבריה של רבן, שבירכה את ראש העיר הנכנס במילים חמות ולקול תשואות הקהל, תוך שחשפה בפניו את פעילות ליגת מאמאנט המתקיימת בעיר לאורך השנים.
רבן - שאף היתה בעבר שחקנית בליגה - מכירה היטב את הערכים עליהם היא נשענת.
בהמשך נשאה דברים יו"ר מאמאנט נהריה, מאיה פיטרו, שכדרכה תיבלה את דבריה באמירות המשלבות ערכים לצד הומור.
"ערב הפתיחה של העונה השישית טומן בחובו המון סיבות להתרגשות", פתחה פיטרו, "אלא שלמרות האולם המלא, השחקניות ששוטפות את המגרש, נותני החסות, ידידי מאמאנט הרבים שיושבים לצידנו וראש העיר הנכנס שבחר לבוא ולהכיר מקרוב את פעילותנו - אני איני מתרגשת.
איני מתרגשת מאחר וככל שהעוצמה שבמשפחה הזו שנקראת מאמאנט נהריה גדלה - הדבר מרגיש לי כמו המובן מאליו".
בדבריה פנתה פיטרו גם אל קבוצת "מאמאנט גולד", קבוצה ייחודית מסוגה בליגה שהוקמה לראשונה השנה ומיועדת לגברים ולנשים בני יותר מ-60, שמטרתה לשלב גם את קהילת גיל הזהב בפעילות המבורכת.
בעניין זה אמרה יו"ר מאמאנט נהריה: "מובן מאליו שגם הסבתות והסבים ימצאו את הדרך אלינו.
אין גיל לספורט, אין גיל לחברות, אין גיל לעשייה למען עצמך ומשפחתך, אבל יש גבול לכמות הבייביסיטר שאפשר לעשות לאמהות מאמאנט, בלי להבין במה מדובר... ברוכים הבאים, מאמאנט גולד".

את החסות לערב נתנו עסקים מקומיים ושורשיים, אשר מעבר לתרומה הכספית הנדיבה והמתנות שהרעיפו על השחקניות והצוות, הביעו עניין וחיבור לליגה הייחודית ולערכיה - ביה"ס לנהיגה הישגים, ניר המנעולן וחברת הביטוח ימית.
הקונדיטורית אורלי סיטבון מבית "הפעלה מתוקה" קישטה את שולחן הכבוד בעוגה מרשימה.

הטקס, שנחתם בשירת התקווה, היווה את יריית הפתיחה למחזור המשחקים הראשון לעונה, בו התקיימו ארבעה משחקים בין שמונה מקבוצות הליגה.
קבוצת גולדה 1, המחזיקה בגביע העונה ובאליפות העונה שעברה, גברה על סגניתה מביה"ס אוסישקין.
בנוסף, קבוצת מעורבת 1 ניצחה את גולדה, בגין גברה על רמז ו-ויצמן ניצחה את בנות העל יסודי.

בתמונה:בתמונה: יו"ר מאמאנט נהריה, מאיה פיטרו, עם קפטניות הליגה   

מחזור זה מהווה את הראשון מבין תשעה מחזורים הצפויים להתקיים בליגה בשלב המוקדמות, שלאחריו ידורגו הקבוצות לבתים במסגרת מחזור משחקים נוסף שיקבע את הדירוגים, ועד לאליפות הליגה בתום העונה.
לצד הליגה התחרותית הסדירה יתקיימו בחודש פברואר גם סדרת משחקי הגביע בשיטת המפסיד יוצא, וזאת לצד שלל פעילויות חברתיות ותחרויות במסגרות שונות הצפויות לבנות הליגה לאורך העונה.
כבר בחודש הבא תשתתף קבוצה של 12 שחקניות המייצגות את מאמאנט נהריה, בטורניר הכתר הבינלאומי בירושלים.

יצוין כי בשונה מליגות אחרות בעולם הספורט, ליגת מאמאנט פותחת את שעריה לאמהות ומחברת אותן לקבוצות עפ"י השיוך הבית ספרי של ילדיהן, במטרה לייצר קהילה חברתית, ספורטיבית ותומכת, וכן לספק דוגמה אישית לילדים, תוך שמירה על אורח חיים ספורטיבי.
הסלוגן המוביל של מאמאנט בארץ ובעולם הוא "כל אמא יכולה", ולמעשה מכשיר את שילובה של כל אם בליגה, תוך השתתפות במשחק קבוצתי מלהיב, שאת יסודותיו ניתן לרכוש במסגרת האימונים והכלים המקצועיים אותם מספקת הליגה.

הכתבה פורסמה בעיתון "מבט נהריה וגליל מערבי". לכתבות נוספות יש להיכנס לאתר: mabatnet.co.il