כותרת
> C;
1/1
מרכז צעירים נהריה תוכן

מאות צעירים השתתפו במפגשי השבוע הפתוח של מרכז צעירים נהריה

נהריה מרכז צעירים נהריה תוכןפורסם: 22.11.18 , 10:20ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


במהלך השבוע האחרון התקיימו במרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל קורסים וחוגי העשרה ללא עלות, כמו גם הכשרות מקצועיות, מופעים והרצאות של אישים מפורסמים מכל רחבי הארץ.

נועה ירון, שנשאה השבוע הרצאה במרכז צעירים, עם מנהלת המרכז, לימור בן חיים   

למרכז צעירים בנהריה הגיעו מאות משתתפים למפגשים השונים, שכללו בין השאר ייעוץ והכוונה להשכלה ותעסוקה, ואשר נהנו מפעילויות תרבותיות מגוונות שהתקיימו במוקדים שונים בעיר, ובהם פאבים, בתי קפה ובמרכז הצעירים שבמידעטק.
פעילות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מעניקה לצעירים בני 40-18 מעטפת כוללת במגוון רחב של תחומים.
השבוע הפתוח - שלווה בקמפיין תקשורתי נרחב - מאפשר לצעירים לקבל מידע מקיף על הפעילות השוטפת של המרכז לאורך כל השנה, הכולל בין השאר הכשרה מקצועית, ייעוץ תעסוקתי, עידוד ליזמות, לימודים ומלגות, מועדון חופשת לידה וסדנאות הורות, סדנאות בתחומי כלכלת המשפחה, דיור ומשכנתא וכן פעילות תרבות ופנאי.


במוצ"ש הקרוב, 24.11, ב-20:00, ייערך ביוזמת המרכז ערב לא שגרתי עם דודו ארז ואבי אטינגר, תחת הכותרת "איך להיכשל ביזמות?".
ההרצאה הקומית תתקיים בפאב הבלפור (רח' בלפור 1), ולאחר מכן ייערך מופע עם ההרכב "החפלה של סימון", שיכלול חגיגה אל תוך הלילה. הכניסה ללא עלות לקהל הרחב, מומלץ לשריין מקום מראש ולהתעדכן בדף הפייסבוק של המרכז.
מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל: "המשרד ממקם לאורך כל השנה את הצעירים במרכז, כי הם מנוע הצמיחה שמחזק את הקהילה בגליל, בנגב ובפריפריה החברתית, תוך ייצור מנהיגות מקומית.
חיזוק החברה הצעירה הוא יעד.
עיר שלא יודעת לטפח את צעיריה, אין לה עתיד ואני גאה בכמות הצעירים שפקדה את מרכזי הצעירים בשבוע האחרון ולאורך כל השנה.
מרכזי הצעירים מעניקים מעטפת מלאה בתחום התעסוקה, היזמות, התרבות והפנאי, כי אין סיבה שצעיר שגר בפריפריה, לא ייהנה מאירועים, מופעים או כל שירות אחר ליד הבית, בדיוק כפי שמקבל צעיר באזור המרכז".

הכתבה פורסמה בעיתון "מבט נהריה וגליל מערבי". לכתבות נוספות יש להיכנס לאתר: mabatnet.co.il