כותרת
> C;
1/1
ספורט

​מאמן חדש, תוצאה חדשה

נהריה ספורטפורסם: 17.12.18 , 12:22ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


ביום חמישי שעבר מונה אריק אלפסי למאמן חדש - ישן בעירוני נהריה במקומו של מיקי גורקה שפוטר על ידי הנהלת הקבוצה לאחר פתיחת העונה הגרועה.
אמש (יום ראשון ) יצאה נהריה למשחק חוץ מול הפועל תל אביב ועל פנוי נראה שהזעזוע בעמדת המאמן הוכיחה עצמה שנהריה מנצחת וקוטעת את רצף הפסדים שהיו בעידן המאמן מיקי גורקה .
נהריה פתחה את המשחק בצורה נהדרת נראה שהשינוי שחל על הקווים גרם לשחקנים משהו וזה היה נראה על הפרקט כבר מהדקה הראשונה שחקני נהריה שמרו חזק בהגנה נפלו על כל כדור והתוצאה הייתה בהתאם בסוף הרבע 24-18 לסגולים .
גם ברבע השני המשיכו בנהריה את המשחק המצוין ניב משגב הצעיר ויפתח זיו בקבלת החלטות טובות בהתקפה שמרו על פער מבטיח מהפועל תל אביב בדרך ליתרון 44:36 בתום המחצית הראשונה .

בתמונה - ניב משגב היה הטוב בשורות נהריה במשחק מול הפועל תל אביב 
צילום - מיכה פישנזון 

גם במחצית השנייה המשיכה נהריה להראות כדורסל משובח וטוב מה שלא נראה בעידן המאמן לשעבר מיקי גורקה ונהריה פשוט הייתה גדולה על הפועל תל אביב ובסיום ניצחון משכנע לבחורים הסגולים 90-76 וניצחון בכורה למאמן אריק אלפסי על הקווים .
מאמן נהריה אמר בסיום – ניצחון של המערכת אני רק כמה ימים פה השחקנים הם עשו את הניצחון אין קסמים בכדורסל השחקנים מבינים פה שהחבל על הצוואר שלהם ,השחקנים פה הראו המון אופי ומשחק טוב ואני גאה בהם.
קלעו לנהריה במשחק – מייק הנרי 22, טרי אלן 22, פולאנד 16,יפתח זיו 15,ניב משגב 8,קוורטמן3, נסטרנקו 2, יבוזרי 2.