כותרת
> C;
1/1
ספורט

​עירוני נהריה כבר לא תפגוש את נשיא המדינה

נהריה ספורטפורסם: 25.12.18 , 09:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בזמן שהמצב בליגה נמצא בשפל שיחקה אמש (יום שני ) עירוני נהריה משחק במסגרת גביע המדינה בה יצאה נהריה למשחק חוץ מול ראשון לציון שהמנצחת מעפילה לסיבוב הבא,
נהריה נחלה הפסד והודחה ממפעל גביע המדינה והקבוצה תתרכז מעתה במשימה החשובה ביותר והיא להשאיר בליגת העל בתום העונה.
נהריה פתחה טוב את המשחק שהסגולים עולים ליתרון 6:2 מהיר אבל מכאן ראשון נכנסה למשחק לקחה את ההובלה לעצמה ובסיום הרבע התוצאה הראתה 20:15 לזכות ראשון לציון.
מה שהלחיץ יותר את ספסל עירוני נהריה הוא פציעתו של השחקן מייק הנרי שסובב את הקרסול באמצע הרבע הראשון ולבסוף נשמו לרווחה בנהריה שהפציעה של השחקן לא חמורה יתר על המידה והוא חזר לשחק בהמשך המשחק כרגיל.
ברבע השני נהריה המשיכה להראות משחק נרפה וראשון לציון ניצלה זאת להגדיל תפער מנהריה ובתום המחצית הראשונה התוצאה הייתה 45:30 לזכות ראשון .
עם פתיחת הרבע ה3 ראשון לציון המשיכה לעשות בשלה על הפרקט ושחקני נהריה נראו אובדי עצות הפער הלך וגדל ובסיום הרבע התוצאה הראתה 75:49 לזכות ראשון לציון .
הרבע האחרון היה גאברג' טיים אחד ארוך אריק אלפסי מאמן נהריה בחר כבר לא לסכן את מייק הנרי שכזכור סבל מפציעה באמצע המשחק והסגולים מנהריה רק רצו שהמשחק ייגמר כמה שיותר מהר ובסיום נהריה רושמת הפסד בתוצאה 98:66 ונהריה מודחת ממפעל גביע המדינה .
מאמן נהריה אריק אלפסי אמר בסיום המשחק – לא באנו היום למשחק אני חושב שלא שמרנו כמו שצריך חצי ראשון עוד איכשהו היינו במשחק אך בהמשך המשחק הפערים ניכרו היטב והתוצאה לא משקרת הפסדנו והודחנו ממפעל גביע המדינה ומעתה נתרכז במשחקי הליגה שהם הלחם והחמאה שלנו.

בתמונה: בתמונה - מאמן נהריה אריק אלפסי, צילום - מיכה פישנזון 

קלעו לנהריה במשחק – נסטרנקו 14,מייק הנרי 12,פולאנד11, טרי אלן 10,ניב משגב 8יבוזרי 6, יפתח זיו 5.
נהריה תחזור לפעילות של משחקים במסגרת הליגה בתאריך 2.1 אז תצא נהריה למשחק שיפתח את הסיבוב השני בליגה נהריה תצא למשחק חוץ מול הפועל חולון.