כותרת
> C;
1/1
ספורט

​בית"ר נהריה סיימה סיבוב ראשון בסטייל

נהריה ספורטפורסם: 30.12.18 , 08:34ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


בסוף השבוע האחרון קבוצת הכדורגל של בית"ר נהריה (ליגה ב') סגרה סיבוב ראשון חלומי מבחינתה ביום שישי האחרון ניצחה נהריה במשחק חוץ את צעירי שפרעם בתוצאה 2-0, בליגה ג' הפועל נהריה ממשיכה לרשום הפסדים .
בית"ר נהריה (ליגה ב')
לפני תחילת עונת המשחקים קיווה מאמן בית"ר נהריה מאמן מיכה שושן רק לדבר אחד במהלך עונת המשחקים החדשה  לאגור כמה שיותר נקודות כדאי שחלילה לא להסתבך בקלחת תחתית הליגה .
ביום שישי האחרון יצאה נהריה למשחק חוץ מול צעירי שפרעם משחק שלמעשה סוגר את הסיבוב הראשון של עונת המשחקים שחקני הקבוצה ובעיקר המאמן מיכה שושן יכולים לרשום לעצמם וי ענק שהקבוצה צולחת גם את המשחק מול שפרעם וחוזרת משם עם ניצחון בתוצאה 2-0.
אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בתוצאת תיקו מאופסת בית"ר נהריה עלתה ליתרון ראשון במשחק בדקה ה66 לאחר שהשחקן ירין פרינטי כובש ומעלה את נהריה ליתרון ראשון במשחק .
דקות המשחק נקפו ובנהריה כמה שיותר מהר ניסו לסגור את סיפור המשחק אולם רק בדקה 85 השער השני הגיע שלמעשה סגר את סיפור המשחק אליאס חורי כובש ונהריה מנצחת את המשחק  בתוצאה 2-0.

בתמונה - כובשי השערים בניצחון של בית"ר נהריה ירין פרינטי ואליאס חורי .
צילום - מיכה פישנזון 

כאמור המשחק מול שפרעם היה המשחק שסגר את הסיבוב הראשון בליגה ואחרי הסיבוב הראשון הנהדר של הקבוצה אפשר לומר כמעט בוודאות מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן יכול להיות רגוע הקבוצה שלו לא תהיה בתחתית טבלת הליגה ועם החניכים שלו ימשיכו את הסיבוב הראשון הנהדר לעבר הסיבוב השני של הליגה אז בקבוצה יכולים לפנטז על מקום שיוביל אותם בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון של הליגה .
ירין פרינטי שכבש שער אחד במשחק מול שפרעם אמר בתום המשחק – היה משחק לא פשוט בכלל הכי חשוב מבחינתי שהקבוצה ניצחה השער שכבשתי הוא רק בונוס עבורי , ביום שישי הקרוב אנחנו מתחילים את הסיבוב השני של הליגה ועם נהיה טובים כמו בסיבוב הראשון הנהדר שעשינו אפשר יהיה לפנטז על הפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה .
ביום שישי הקרוב 4.1 תצא נהריה למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה  הליגה מכבי טמרה.

הפועל נהריה (ליגה ג')
החניכים של המאמן אבי בן סימון ממשיכים לרשום הפסדי ליגה ביום שישי האחרון הייתה אמורה נהריה לארח במגרשה הביתי את קבוצת חצור אולם בעקבות שמשטח הדשא בנהריה עדיין לא מוכן המשחק הועבר למגרש בחצור .
על המגרש יחסי הכוחות היו ברורים עוד מתחילת המשחק  שחצור שרוצה להעפיל ליגה בתום העונה הביסה בקלות את שחקני נהריה בתוצאה 4-0 ושחקני נהריה מוסיפים לעצמם עוד הפסד ליגה  בעוד עונה מאכזבת .
ביום שלישי הקרוב תשחק  הקבוצה את משחק הליגה הדחוי מול מרום הגליל שנדחה לפני מספר שבועות בגלל מזג האוויר בנהריה יקוו לפחות לפתוח את השנה האזרחית החדשה  עם ניצחון שישכח במעט את רצף הפסדים השלילי של הקבוצה .
ביום שישי הקרוב 4.1 תצא הקבוצה למשחק חוץ מול דיר אל אסד .