כותרת
> C;
1/1
ספורט

רונן מרלי מארח בלשכתו את השייטים והשחיינים שזכו באליפויות ישראל

נהריה ספורטפורסם: 08.01.19 , 10:19ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


רונן מרלי ראש העיר, אירח השבוע בלשכתו את נבחרת השחייה של מכבי נהריה ואת השייטים ממועדון השייט נהריה אשר השתתפו באליפויות ישראל במהלך סוף השבוע הקודם.

רונן בירך את הספורטאים על ההישגים המרשימים ברמה האישית והקבוצתית ועל תרומתם הערכית והספורטיבית לטובת העיר נהריה .רונן מייחס חשיבות רבה לקידום הספורט ורואה בספורטאים ההישגיים כחוד החנית להעצמת הספורט התחרותי בנהריה.
בשבת האחרונה הגיע רונן לתמוך בשייטים שהשתתפו בתחרות שהתקיימה בחיפה במסגרת אליפות ישראל.
מאור בן הרוש השייט הבינלאומי, אלוף העולם ותושב נהריה, זכה במקום ראשון באליפות ישראל בדגם לייזר נוער.

רונן הבטיח לסייע ככל הניתן על מנת לאפשר למאור להוביל את נהריה ואת ישראל להישגים ברמה הבינלאומית ובהזדמנות זו, איחל למאור הצלחה לקראת נסיעתו לתחרויות בפורטוגל וארה"ב .
למחמאות רבות זכו גם נבחרת השחייה של מכבי נהריה ,רונן שיבח את השחיינים על ההישגים האישיים והקבוצתיים באליפות ישראל שנערכה לאחרונה במכון וינגייט. בין הספורטאים הבולטים ניתן לציין את האחים וולקוב אלכס ודניאל ,מילר מאיה ויוסף תמיר שזכו במקצים אישיים וכן את רביעיית השליחים שהשיגו שיאי גילאים. הישגי השחיינים הובילו לזימונו של דניאל וולקוב לסגל נבחרת הבוגרים של ישראל עמה ייצא לתחרויות בספרד במהלך החודש הקרוב .
בסיכום דבריו הדגיש רונן את חשיבות התמיכה של ההורים שמלווים את הספורטאים ושיבח את המאמנים משה הירש מהשחייה וגיל ליבוביץ מהשייט, על עבודתם המסורה והמקצועית לאורך השנים באגודות הספורט.
בסיום המפגש העניק רונן זרי פרחים לספורטאים ובירך אותם בברכת "עלו והצליחו".