כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

נחנך מלון אקוודוקט ברגבה

נהריה תרבות ופנאיפורסם: 09.01.19 , 10:01ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


במעמד שר התיירות, יריב לוין, ובכירים רבים נוספים, נחנך ביום חמישי שעבר מלון אקוודוקט רגבה של רשת אוליב.

גוזרים את הסרט, צילום: ניצן ריממבר

בנאומו בירך שר התיירות את מנכ"ל הרשת, תוך שציין כי ההשקעה במלון ובאזור באה לחזק את התיירות הצפונית, כאשר הקירבה לאלמנטים היסטוריים, ובהם האקוודוקט, מסייעת במשיכת תיירות פנים וחוץ ארצית.
פרט לשר התיירות נערך האירוע במעמד השר לשירותי דת, יצחק וקנין, ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ', מנכ"ל רשת מלונות אוליב, עמית פורת, ובהשתתפות סוכני תיירות, אנשי תקשורת ובכירים רבים נוספים.
מלון אקוודוקט מרשת מלונות אוליב נמצא בלב הגליל המערבי, בסמוך למושב רגבה, לצידה של אמת המים העתיקה, האקוודוקט, אשר על שמה נקרא המלון. 
המלון, שמשלב בין יוקרה ובין נוף גלילי ירוק, בקרבת החופים היפים בארץ, כולל 100 חדרים מעוצבים ברמת גימור גבוהה. כמו כן כולל המלון אולם כנסים ואירועים ובריכת שחייה יפיפייה.
בין השאר יוכלו הנופשים ליהנות ממגוון סוויטות, אשר בחלקן יש בריכות פרטיות צמודות, כמו גם מג'קוזי פרטי וחדרי נוף מדהימים לים ולנופיו הכפריים של הגליל המערבי.
כמו כן ייהנו אורחי המלון ממתקני ספא מפוארים, הכוללים חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני ופנימי, סאונה רטובה ויבשה, בריכת זרמים והאט-טאב.
מטבח קולינרי עשיר יעניק לאורחי המלון ארוחות בוקר מפנקות, מטעמים מהקונדיטוריה ומאפים ממכרים.
מנכ"ל רשת מלונות אוליב, עמית פורת, מסר כי מלון אקוודוקט רגבה מציע למי שיגיע לנפוש בגליל המערבי, שילוב של חופשה מפנקת באווירה ים תיכונית.
כמו כן הוסיף מנכ"ל הרשת, כי ההחלטה לפתוח את המלון החדש בצפון מהווה חלק מהמדיניות להתרחב לאזורים נוספים במדינה, תוך שמירה על גיוון סוגי הנופש במלונות השונים, המהווים את המוטו של הרשת: "החופש לבחור - נופש לכל אחד ואחת בכל עת ובכל סגנון".
ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ': "אני שמח להיות פה בחנוכת המלון החדש והמזמין הזה, שהוקם אצלנו, במועצה האזורית מטה אשר.
אין לי ספק שמיזם זה יסייע בקידום ובצמיחת תחום התיירות וניצול הפוטנציאל הרב הקיים פה ובגליל כולו".


הכתבה פורסמה בעיתון "מבט נהריה וגליל מערבי". לכתבות נוספות יש להיכנס לאתר: mabatnet.co.il