כותרת
> C;
1/1
נהריה

מתנס נהריה מסכם שבוע פעילות 25.4.2021

נהריה נהריהפורסם: 25.04.21 , 13:04ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

⭐דייט עם ה-baby! בוקר משמח בתחילת השבוע עם פתיחת הפעילות לאימהות בחופשת לידה ואימהות לקטנטנים בזמן איכות משותף. המפגש בנושא צליל ותנועה עם יעל שכטר קיבל אינספור מחמאות וביום שני הקרוב יתקיים מפגש נוסף של עיסוי תינוקות עם שלומית הולצברג.

⭐עם החזרה לשגרה נפתחו מספר קבוצות של הכנה לכיתה א' וביניהן נפתחה קבוצה בהנחייתה של עדי נפתלי אשר שמה דגש בתחום הרגשי-חברתי, בהצלחה לקבוצה המקסימה!

⭐היה שווה לחכות! חוג אילוף כלבים&לימוד אנגלית וחוג חיות וחוויות נפתחו השבוע במרחב ואיתם החיוכים של חזרה לחיי חברה ופנאי.

⭐בצהרונים של מתנ"ס נהריה החלו בגני הילדים ללמוד ולציין את ל"ג בעומר בעשייה מגוונת, מעשירה וחווייתית שהינה חלק מהותי מהתכנית הפדגוגית.

⭐השבוע נערכה תחרות מוסיקה קלאסית "מי לה סי". התחרות התקיימה בשיתוף עיריית נהריה ומתנ"ס נהריה בהובלתה של סיבלה צוויבל וחבריה למועדון רוטרי כאדר המטרה לקדם את הקהילה והתרבות בה.

⭐במועדוני הגמלאים ממשיכים לחדש ולרענן פעילות בבקרים כל הזמן והשבוע החלה סדרת הרצאות בנושא "תולדות העם היהודי" לדוברי רוסית וכן ניתן להיות חלק מלימודי ספרדית...מוזמנים להצטרף!

⭐אמש נפתח בשעה טובה קורס nlp. הקורס הינו הראשון אשר החל במסגרת

לימודי "הקמפוס" - לימודים חוץ אקדמיים ולימודי תעודה בנהריה. בהצלחה רבה למיכל גפני ולמשתתפים!

⭐בשבוע הבא יתקיימו פעילויות ל"ג בעומר בשכונות בסמוך לשניים מהמרכזים הקהילתיים וכן קבלת שבת לחג בשיתוף עם הגן הבוטני. כל הפרטים במהלך השבוע...

שווה לחכות-הישארו מעודכנים

צילום: RITVO PHOTOGRAPHY