כותרת
> C;
1/1
עסקים

שירות לקוחות של חברות המציעות שירותים פיזיים

נהריה עסקיםפורסם: 20.03.22 , 09:40ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

יש חברות רבות במשק הישראלי שמציעות מוצרים או שירותים שמחייבים הגעה פיזית על מנת לבחור אותם או שצריך להתקין אותם על ידי אנשי מקצוע. הרבה מאד אנשים תוהים לעצמם איך חברות שכאלה מסתדרות עם הקדמה והטכנולוגיה של רשת האינטרנט, כמו למשל חברות שמציעות למכירה כלים סניטריים להתקנה בבתי מגורים או בעסקים ומשרדים. גם חברות כאלה צריכות להציע מערך נוח ונגיש של שירות לקוחות לכל צורך או שאלה שמתעוררים בקרב הלקוחות בעצמם. אתר אינטרנט חדשני ומעניין מציע במקום אחד את כל דרכי יצירת התקשורת עם חברות כאלה ואחרות, את ששמו שירות בקליק . כאן יכולים הלקוחות של מיטב החברות במשק הישראלי להתוודע לדרכי יצירת הקשר המהירות והיעילות ביותר עם שלל החברות וכך לקבל מענה מהיר לכל שאלה או עניין שמתעוררים.

דוגמה לחברה עם שירות לקוחות נוח ויעיל

חברת פלסאון נחשבת למוכרת ומבוקשת בקרב חברות במשק שמציעות למכירה כלים סניטריים באיכות גבוהה ובתוצרת ישראלית. החברה פופולרית מאד והמוצרים שלה בדרך כלל מקבלים עדיפות על פני מגוון רחב של מוצרים דומים אחרים. האתר של השירות בקליק מציע ללקוחות החברה גם פלסאון שירות לקוחות וכך הם יכולים למצוא כמה וכמה דרכים ליצור קשר עם החברה דרך האתר של השירות בקליק. לא תמיד הלקוח מבין באופן אינטואיטיבי לאן הוא צריך לפנות ולכן כאשר כל ערוצי יצירת הקשר מפורטים ומרוכזים בעמוד אחד – הרי שזהו יתרון גדול מאד עבור הגולשים המזדמנים והלקוחות כאחד. ברגע שיש אתר שקל לשמור אותו במועדפים של דפדפן האינטרנט במחשב האישי – קל לפנות אליו בכל פעם שמחפשים את דרך יצירת הקשר של חברה זו או אחרת (והרי שזה תמיד נחוץ או מתבקש) ולמצוא מהר את הדרך שתהיה הכי נוחה ללקוח לפנות ולקבל מענה.

גם לקוחות של חברות ותיקות צריכים מערך נוח לפנות אליו

על פניו לעיתים נדמה שדווקא החברות הוותיקות שמציעות שירותים או מוצרים כבר הרבה מאד שנים לא בהכרח יצליחו להתמודד עם הקדמה ועם כל מה שמציעה רשת האינטרנט. יחד עם זאת חברות רבות ופלסאון ביניהן מציעות את דרכי יצירת הקשר הנוחות ללקוחות ולא נותנות לעצמן תירוצים להישאר מאחור. דווקא חברות כאלה מרגישות שהן רוצות לרוץ קדימה, להישאר באותו הקו הטכנולוגי לכל הפחות עם אחיותיהן מהתחומים האחרים ולכן למרות ההפתעה – בהחלט אפשר לצפות מהן למענה ללקוחות שיהיה מגוון כך שהלקוחות יוכלו לבחור איך הכי נוח להם לענות ולתקשר. אין ספק שרשת האינטרנט מציעה מגוון רחב של אפשרויות וכל שנותר זה לשמור על רמה טכנולוגית גבוהה שחברות ועסקים רבים דואגים שתהיה להם וכך הם מקלים על הלקוחות שלהם.

תמונה: FREEPIK