משום שכל בית עסק הוא עולם ומלואו, ישנה חשיבות עצומה ליצירת נבדלות מהעסקים האחרים הפעילים בתחום. אם בעבר כל לקוח היה פשוט ניגש לבית העסק הקרוב למקום מגוריו, האנושות התפתחה כל כך עד כי למעשה כבר אי אפשר להבדיל בין טכנאי אחד לאחר ובין רופא זה לחברו. כדי ליצור את הבידול ואת הפערים המשמעותיים בין עסק אחד למשנהו ישנה חשיבות בלתי מבוטלת ליצירת אופי לעסק ולהדגשת האופי של העסק עבור הלקוחות הפוטנציאליים. ואיך עושים את זה? בשתי מילים: באמצעות חברות מיתוג.
תפקידן של חברות מיתוג בעולם משוגע
בעולם הדינמי שבו אנחנו חיים יש יותר ערוצי אינפורמציה ממה שהמוח שלנו יכול להכיל בכל נקודת זמן נתונה. לפיכך, בעידן בו הלקוחות הפוטנציאליים ובני אדם בכלל, מופצצים במידע בכל רגע נתון, העסק שלך צריך להיות שונה. צריך להיות בולט על פני אחרים. מיתוג הוא הדרך ליצור בידול בעולם שבו כל הזמן התודעה צריכה להתמודד עם מגוון רחב של צורות אינפורמציה לרבות אותיות, מילים, סאונד, צלילים ורעשים, מחשבות וטלפונים ועוד.
יצירת בידול ומיתוג – מה זה אומר?
מה המשמעות של בידול ומיתוג בעולם עתיר דינאמיות ואיך יוצרים את עצמנו מחדש בכל רגע נתון? מומחים למיתוג כמו בחברת אנזלביץ - עיצוב ומיתוג חברות – עשו את ההתמחות שלהם בתחום. נכון להיום, החברה מנהלת ומובילה תהליכי מיתוג בקרב החברות המובילות ביותר בארץ ובעולם והודות לכך, מעניקה לאינספור לקוחות את ההזדמנות להיות בשיאם מול הלקוחות שלהם – תוך יצירה נכונה של מערך אסטרטגיה שיווקית וכן יכולת להרחיב את הקהלים בכל פעם מחדש.
תהליכי מיתוג
תהליכי מיתוג של חברות כוללים מספר צעדים חשובים שבלעדיהם פשוט לא ניתן היה להגיע לגבהים חדשים של אפשרויות. איך עושים את זה? באמצעות יצירה נכונה של תהליכי אסטרטגיה שיווקית וכן עיצוב השם של העסק, הבנת הרזים והערכים המרכיבים את בית העסק ומבדילים אותו מאחרים וכן הבנת המניעים העומדים מאחורי הצרכים של הלקוח ומניעים אותו לפעולה.
בניית תהליך מיתוג – סדר עבודה
על מנת להפוך את תהליך המיתוג לחוויה מעצבת בפני עצמה וחלק בלתי נפרד מתהליכי ההתפתחות של העסק עצמו, חשוב לעבוד בצורה מסודרת ולעקוב אחר תהליכי המיתוג של העסק כדי לייצב אותו.
תהליך המיתוג של עסק כולל מספר צעדים חיוניים: ראשית יש להיפגש עם אנשי המקצוע בתחום כדי להבין טוב יותר עם מה מתעסקים ולאן חותרים. אלו מאפשרים לדעת בצורה מדויקת מה הם הצרכים של בית העסק, לאן הוא חותר, האם הוא מבקש לעצמו לקוחות מסוג כזה או אחר, מה הן דרכי השיווק, מה הם היעדים ועוד.
לאחר הגדרה של החזון העסקי של המקום ישנו צורך בהעברת המסר והגדרת הערכים של החברה. באמצעות הגדרת הערכים של החברה תוכלו למתג עצמכם בצורה מדויקת ויעילה יותר הודות לסיוע של חברות מיתוג אפקטיבי.