כותרת
> C;
1/1
אוכל

קינוחים טבעוניים שהם חובה על השולחן!

נהריה אוכלפורסם: 25.12.23 , 09:16ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

יש לא מעט אנשים שבחרו בטבעונות כדרך חיים, כל אחד מסיבותיו הוא. בעבר נתקלו הטבעוניים בקושי רב בסוגי המזונות אשר היו זמינים להם, ולא פעם נאלצו להסתפק באוכל תפל או בחוסר מסוים פשוט כי לא היה קיים ההיצע שקיים היום. לכבוד כל הוויגן פרנדלי אספנו שלל רעיונות לקינוחים טבעוניים שיעשו להם טעים בפה וכיף בלב.

עוגיות ללא אפייה

העוגיות המגניבות האלו מושלמות לכל טבעוני שלא מתחשק לא להדליק את התנור ולאפות! העוגיות סופר קלות להכנה, עשויות משוקולד, חמאת בוטנים ושיבולת שועל, עשירות בטעמים נהדרים שמשתלבים יחד. העוגיות שאינן זקוקות לאפייה מתאחדות לכדי עוגייה על הכיריים ומתייצבות במקרר בתהליך מהיר וקל!

ראשית, המיסו מעט שמן קוקוס בסיר והוסיפו לתוכו אבקת קקאו, חלב שקדים, סירופ מייפל אורגני, חמאת בוטנים ותמצית וניל. הרתיחו את המרכיבים יחד קלות והסירו מהאש. כעת, עצבו את העוגיות עם שתי כפות והניחו אותן על תבנית עם נייר אפייה. העבירו אותן לצינון במקרר כחצי שעה כדי שיתייצבו והגישו לשולחן!

עוגיות טחינה משגעות

עוגיות טחינה הן עוגיות נהדרות! מלאות בריאות, רכות, נימוחות, כאלו שמושלמות לכוס קפה של אחר הצוהריים, כשאתם כבר באתנחתא של היום, יושבים לשיחה ערב עם חברה או סתם נרגעים בכיף לאחר יום עבודה ארוך. בעוגיות האלו אפשר להשתמש כמובן בטחינה משומשום מלא, אך הרשו לנו להמליץ לכם להשתמש דווקא בטחינה אתיופית אשר טעמה המיוחד יעניק גוון טעם אחר לעוגיות הממכרות. העוגיות האלו עשויות מארבעה רכיבים בלבד: טחינה, סירופ מייפל, קמח שקדים ומעט שקדים קצוצים. לאחר ערבוב כל הרכיבים יוצרים את העוגיות ומכניסים לתנור לאפייה קצרצרה, שלאחריה תוכלו כבר לזלול אותן בהנאה.

קרם ברולה טבעוני

קרם ברולה הוא דוגמה מושלמת לקינוח מדהים שטבעוניים לא יכלו ליהנות ממנו שנים רבות. למי שלא יודע קרם ברולה מכינים משני רכיבים – ביצים ושמנת. שניהם מוצרים שטבעוניים אינם צורכים ולכן נמנע מהם התענוג הזה זמן רב. אך לשמחתנו כיום ניתן להכין קרם ברולה נהדר ממוצרים שטבעוניים כן צורכים ולכן נחליף את הביצים בקורנפלור, ואת השמנת בחלב שקדים, נתבל אותו עם מעט וניל וקינמון כדי להעניק לקרם טוויסט ייחודי. בסיום ההכנה יצא לכם קינוח טבעוני של קרם עדין וקטיפתי בעל טעם מתוק ומפנק במיוחד. אל תחששו לבזוק על גבי הקרם סוכר חום ולקרמל אותו ממש כמו בקינוח המקורי!

פאי גבינה עם תאנים ותפוחי עץ

איזה מראה משובב נפש הוא זה של פאי גבינה, שעליו מונחות תאנים בשלות ופרוסות תפוחים נימוחות. את הפאי הנהדר הזה מתחילים מהבסיס שמורכב משלל רכיבים טעימים במיוחד: אגוזי מלך ושקדים קצוצים, תמרים, שמן קוקוס שמעשיר את טעם הבסיס, קצת סיידר תפוחים, קינמון כמובן שהוא מושלם עם תפוחים ואגוז מוסקט. את מלית הגבינה הנהדרת נכין עם קשיו, שקדים, תפוח גרני סמית, מייפל ורכיבים נוספים נהדרים שהופכים את המילוי לכה טעים. על גבי הפאי נפזר תאנים חתוכות לרבעים ומעליהן פרוסות תפוחים עדינות. מי שרוצה יכול לבזוק מעט קינמון מעל התפוחים ולהגיש לשולחן.

קאפקייק הדרים

מתי בפעם האחרונה אכלתם קאפקייק הדרים שעשוי מקלמנטינה ולוונדר? השילוב של השניים מפיץ ריח מדהים שיכול לבשם לכם את הבית ואת כל הבגדים בארון. מדובר בקאפקייק רך ונימוח, שמשולבים בו פרחי לוונדר ומיץ קלמנטינות. את הקאפקייקס הללו תוכלו לעטר עם רויאל אייסינג שמורכב מאבקת סוכר ומיץ קלמנטינות ומעליו לפזר פיסטוקים קצוצים שיעשירו את הטעמים הנהדרים שלו.

קרדיט ל-pixabay