כותרת
> C;
1/1
טיפוח ויופי

המלצות ביוטי של אסתי

נהריה טיפוח ויופיפורסם: 28.03.18 , 08:50ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
אסתי לרנר ריער - עם המלצות ביוטי
 

מייבלין שפתון נוזלי Maybellin Vivid Matte Liquid
 
7 שפתונים נוזליים של מייבלין במרקם מאט, מבחר מועט אבל מכסה את הצבעים שלרוב משתמשים איתם. כיסוי מלא, אפליקטור אלכסוני נוח לשימוש. מותיר את השפתיים רכות ולחות ללא תחושת יובש.
מחיר: 35 שקלים כמות 8 מ"ל.
 
לייף ספריי גוף מנצנץ Life Glitter Body Spray

 
לכל החולות נצנצים כמוני, הרי מוצר בשבילנו:
לייף, מותג מותג הבית של סופרפארם, משיקים ספריי מנצנץ, אחלה רעיון!
נצנצים תמיד משדרגים את המראה, בין אם ליציאה, לארוע, או ככה בקיץ ליומיום.
מנערים את התרסיס היטב לפני שימוש כדי לפזר את הנצנצים בנוזל ומרססים במרחק מה מהגוף' כ-10-15 ס"מ, כדי שהנצנצים יתפזרו על שטח רחב.
הספריי מריח טוב, ניחוח מתקתק עדין שמורגש מקרוב בלבד ובסוף מתנדף. הגליטרים בצבע כסוף! אני נתקלת בכך לראשונה, רוב המוצרים המנצנצים שאני מכירה זהובים.
הגליטרים נתפסים על העור טוב, אם שמים חולצה ארוכה מעל, הם נתפסים על החולצה וכשמפשיטים שרוולים הכל נעלם, אז אין טעם לשימוש בחורף אלא רק במזג אויר בו אפשר קצת לחשוף (אפילו רק ידים).
מחיר: 25 שקלים כמות 150 מ"ל.
 
איב רושה שמן שימר Yves Rocher Monoi de Tahiti Dry Oil

 
אם בגליטרים עסקינן, שמן שימר בריח Monoi, נספג במהרה בגוף, מותיר אותו נעים, עם ריח מעודן ומלא גליטרים. מתאים לשימוש על כל הגוף כולל פנים צוואר ואפילו שיער. שמן שימר הכי פצצה לשימוש בקיץ כי מבליט את השיזוף ונותן גוון עור מהמם. גם בחורף אפשר, אפ'חד לא אמר שלא, רק שהגליטרים היפים מסתתרים מתחת לבגדים וחבל לבזבז אותם :) עדיף להשתמש בקרם גוף.
החסרון היחיד בשמן של איב רושה, שהפיה שלו ממש גדולה. מסירים את הפקק וזהו, זו הפיה. אם את רוצה מעט שמן, נניח רק לפנים, זו בעיה.
צריך להיזהר כששופכים על היד, לא לשפוך יותר מדי. הפורמולה יחסית סמיכה אז זה עוזר שלא יצא יותר מדי חומר אבל עדיין קל לפקשש. מה גם, נניח והחליק לך הבקבוק מהיד הישר על שטיח האמבט הלך הבקבוק ואיתו השטיח.
מחיר: 69 שקלים כמות 100 מ"ל (ופעמים יש הנחות).
 
ביוטיקר לק ג'ל
 
הג'לים של ביוטיקר טובים! סוף פסוק, סימן קריאה.
אני יודעת שכיף להגיד ולהרגיש מותגית "איזה יופי אני עם OPI/CND" (והטיפול עלה לי 90 שקלים במקרה הטוב ו-180 במקרה היוקרתי) אבל וואלה הג'לים של ביוטיקר עושים את העבודה בכבוד. פורמולה איכותית, עמידות 3 שבועות, מגוון רחב של צבעים נהדרים (אין את כולם, נניח חאקי נעדר מהמגוון), הבקבוק נראה יפה וצבוע בצבע הלק, תכונה  חשובה, שאינה קיימת בכל החברות. המחיר....אחח המחיר... שווה!
מחיר: 9.90 שקלים כמות 7.3 מ"ל.
 
  • למוצרים נוספים חפשו אותי בפייס St loves beauty
אולי יעניין אותך גם