כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

יוני 2018 בהיכל התרבות נהריה

נהריה תרבות ופנאיפורסם: 23.04.18 , 15:18ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


מוצ"ש 02.06.18 בשעה 21:00 מופע סלאח שבתי
נתן דטנר בתפקיד סאלח שבתי הפקת ענק בהשתתפות עשרות שחקנים, זמרים, רקדנים ובליווי תזמורת חיה ובהשתתפות: שרונה אלימלך, הראל מויאל/שמעון חאבה, גל אמיתי, רוני נדלר, מיטל נוטיק, אריה מוסקונה, שלום שמואלוב, יוסי סגל, יואב בר לב, דידי גת, דורון אורן, הילה מערבי, ענת סלונים ועוד.
סאלח שבתי, עולה לישראל מאחת מארצות ערב יחד עם משפחתו המורחבת, אשתו אתרוגה וחמשת ילדיו. בשנות ה 50, מעט אחרי הקמת המדינה, עם הגיעו לישראל, נשלח סאלח למעברה. הוא מתרגל במהירות לחיי המקום ואף מגיע למעמד של מנהיג הקהילה, שנמצאת ליד קיבוץ אידאולוגי. עם התקרבות מועד הבחירות, נציגים ממפלגת שונות מציעים לסאלח הצעות שונות ומבקשים בתמורה שיפעל כקבלן קולות וידרבן את כל אנשי המעברה להצביע עבורם. אבל סאלח הוא אדם ישר ותמים מטבעו, הוא מתמודד עם הבירוקרטיה הישראלית הצעירה ומנצל את חולשותיה הידועות ובסוף מנצח אותה וזוכה לדירת שיכון חדשה בישראל.

 
 יום חמישי 07.06.18 בשעה 21:00 מופע סטנד אפ קובי מימון
לאחר ששבר את שיא גינס העולמי במופע הסטנד-אפ הארוך ביותר (42 שעות ו- 20 דקות), קובי מימון מגיע אליכם למופע עשיר בזויות מפתיעות והומור משובח, שייכנס לכם לראש ויגרום לכם לצחוק מהבטן. זה הזמן להישען לאחור ולהכין את הלסתות.

 
 מוצ"ש 09.06.18 בשעה 21:00 הקרנת סרט קולנוע ישראלי "ירח בבית 12"
סיפורן של שתי אחיות: לני, בת ה-21, שחיה בבית ילדותה במושב ומטפלת במסירות באביה החולה, שמאושפז בבית החולים. אחותה הגדולה מירה ניתקה קשר עם המשפחה לפני שנים רבות ומאז חיה בתל אביב, שם היא מנהלת יחד עם בן זוגה את המועדון הכי נחשב בעיר. לילה אחד מירה מתדפקת על דלת הבית במושב. המפגש הסגורמחודש בין האחיות פוער אצל שתיהן את פצעי העבר והן נאלצות להתמודד עם הנסיבות שהביאו לקרע ביניהן.

  
יום שישי 15.06.18 בשעה 09:30 שישי נשי בוקר של חוויה הקרנת סרט קולנוע "אולי ביום ראשון"
זואינה מגיעה מאלג'יר לצרפת, עם שלושת ילדיה וחמותה, להתאחד עם בעלה, אותו לא ראתה 10 שנים. בין קבלת הפנים העוינת משכניה, לבין היחס המשפיל והשתלטנות של חמותה, היא מנסה להסתגל לחיים החדשים בגלות שנכפתה עליה. מכשיר רדיו קטן הוא הקשר היחיד שלה לעולם שמחוץ לכותלי הבית וגם מלמד אותהסגור דבר או שניים על האישה המודרנית.


מוצ"ש 16.06.18 בשעה 21:00 מופע שירים בצרפתית "PARIS MAGIC"
פורחים עם בוא האביב עם המופע החדש "PARIS MAGIC" בכיכובו של הזמר הפריזאי הכובש Marshall Marin בליווי טובי נגניו.
 

 
 
 יום חמישי 21.06.18 בשעה 17:30 הצגה חדשה בכיכובו של יובל המבולבל "מעשה בחמישה בלונים"
 
מעשה בחמישה בלונים ע"פ סיפור הרב מכר מאת מרים רות פסגת הקלאסיקה הספר הכי פופולארי, הנמכר והאהוב ביותר בכל הזמנים עכשיו על הבמה, בכיכובו של יובל המבולבל, שחקנים ורקדנים נוספים. מחזמר מושקע, מדהים ואיכותי עם כוכב הילדים והספרים של ישראל - יובל המבולבל
כתיבה ובימוי: יובל שם טוב ושיראל אשרוב


 
 מוצ"ש 30.06.18 בשעה 21:00 הקרנת סרט קולנוע "קפה סוסייטי"
סרטו החדש של וודי אלן המתרחש בהוליווד בשנות ה-30. בובי דורפמן מגיע לעיר לאחר שהוא מואס בחיים שנדמה שכולם מצפים שיהיו לו – לכוד בין הוריו היהודים העוקצניים, אחיו הגנגסטר וחנות התכשיטים המשפחתית. הוליווד של התקופה היא שמחה, נוצצת וזוהרת, ובובי נשאב לתוכה במהרה דרך עבודה שמסדר לו דוסגורד שלו – אמרגן חשוב. אך מהר מאוד בובי ימצא את עצמו מתעניין פחות בעיר ויותר בבחורה יפה עם סוד.